• nica

Junibebisar 2014

Efter 12 var min lilla loppa tyst efter nattats om ett par ggr och fått nappen och sov till för 10 minuter sedan...och jag vaknade med ömma bröst :-P men vi vaknade alla pigga och glada

Hoppas ni andra får en bra start på dagen;

• nica

Bläää min natt har varit skit men min lilla bebis är en solstråle nu på morgon kvisten så de känns inte lika jobbigt helt plötsligt:-P

• nica

Jobbigt natt med massa uppvaknande för lillan, mellersta grabben vägrade gå upp i morse och äta frukost så började morgonen med bråk. Vädret är blää och alla i familjen är förkylda och hostar. ... hoppas resten av dagen blir bättre

En rolig sak är att min lilla loppa försöker ställa sig i kryp ställning

Hoppas ni haft en bra helg

• nica

Humlan- de kam inte vara att han har ont i munnen eller börjar bli sjuk?

Soffipropp - kul att din lille kille fått en tand stora grabben

Gulas- kan du skicka ner lite sömnpulver till min lilla tös också:-P

• nica

Tizi- krya på lilla tjejen hoppas ni får en bättre natt denna natten.

Idag gick jag bild på när min lilla älskling stod i kryp ställning sååå stolt mamma känns dock som de går alldeles för snabbt.

Då många verkar testa majskrokar ska jag nog också testa

• nica
    soffipropp1987 skrev 2014-11-25 19:26:35 följande:

Så kul! Min pojk fattar inte att han ska upp på armarna. Han kommer upp på knäna men då är huvudet rakt ner i golvet och armarna rätt ut åt sidorna.

Ska nog också köpa hem majskolvar nu då :)

Majskolvar kanske är att ta i haha ( var bara tvungen såg de framför mig:-P)

Min lilla tjej har ju store bröder som är hennes idoler som visat henne
  • nica

Min lilla prinsessa fick smaka majsbågar idag och totalt tok älskade dom

Idag blir hon 5 månader och jag kan inte förstå var tiden tar vägen.

Vad hade ni tänkt köpa i julklapp till era små?

• nica
    Axo skrev 2014-11-26 22:16:50 följande:

Nu har vi fått spendera kvällen på akuten med en liten som inte kunde andas ordentligt. Kortison, inhalering och lite adrenalin och nu låter han mycket bättre! Bara hoppas att natten blir lugn och att vi slipper åka in fler gånger.

Usch då kan de vara förkylnings astma eller? Min kusins båda barn har de och vet hur kämpigt hon haft de.

Krya på och hoppas verkligen de är mycket bättre idag!
  • nica

Har haft funderingar på att köpa gåstol men är lite kluven om de:-P största grabben använde gåstol och älskade den sen andra grabben ville inte alls sitta i en men lärde sig gå och krypa väldigt tidigt. ..kan man prova gå stolar i affären?

Köpte en hoppgunga igår till henne men hon drunknade i den :-P

• nica
    Axo skrev 2014-11-28 09:02:28 följande:

Inte nog med att malte är jätteförkyld med hosta och massa snor, nu trillade han ner från soffan också

Känner mig som världens sämsta mamma..

Usch vet hur de är, de händer alla! Tänk inte så olyckor händer du är ingen dålig mamma för de. Och eftersom du skriver här har de ju gått bra
Svar på tråden Junibebisar 2014