Inlägg från: LängtaBaby2013 |Visa alla inlägg
  • LängtaBaby2013

Junibebisar 2014

Hej! Grattis alla juni-mammor! Tittar in från julitråden ( Bf imorgon 11.7) för att tjuvkika lite på livet efter förlossningen. För mig känns det så overkligt att jag ska få ett barn så det känns underbart att ta del av era berättelser även om allt inte verkar så enkelt precis. Ville bara lägga in en kommentar så jag hittar tillbaka till tråden igen.

• LängtaBaby2013

Hej!

Måste bara fråga en sak. Finns det någon chans att man skulle orka/ klara av att gå på ett bröllop mindre än en vecka efter sin förlossning? Om man utgår ifrån att förlossningen går bra och barnet är friskt. Det är en nära släkting som gifter sig så vi har inte behövt meddela om vi kommer eller inte. Men det skulle vara så roligt....

• LängtaBaby2013

Tack för era svar! Jo, har ju nog hela tiden tänkt att det inte blir något bröllop för mig, men plötsligt blev jag så himla festsugen så jag började fantisera om att det ändå på nåt sätt skulle vara möjligt. Den senaste veckan har jag längtat efter att dricka champagne, åka på södernresa och gå på bröllop. Lite märkligt. Antar att det är lättare att föreställa sig sådana trevligheter ( som man varit med om förr) än hur det kommer att bli att få barn. Det har jag längtat efter i tre år och nu när det snart händer, längtar jag mer till ett underbart Couples only-hotell på Kreta. Jag får väl vänta 18 år tills vi kan åka dit igen. :)

Svar på tråden Junibebisar 2014