• JejjeH

Föräldraledig Göteborg

Hej. I augusti flyttar jag, sambo och två söner till Göteborg. Den yngsta är född jan-14 och jag ska vara föräldraledig i höst. Vi känner inte så många i stan och ingen som är föräldraledig. Vore kul att hitta andra föräldralediga att hitta på saker med på dagarna! Hör av dig om du är intresserad! Glad

• Svar på tråden Föräldraledig Göteborg
  • bf2014
    lilis skrev 2014-08-07 16:27:05 följande:

Gjorde precis en hemlig grupp men hade ingen att adda till gruppen så det sket sig. >.<

Ingen annan som vill hänga på facebook o planera träff? Känns mer privat där tycker jag...

Jag tillhör en av de få som inte har Facebook  
  • bf2014

Hoppas på lite aktivitet här i tråden nu när vardagen efter semestrar börjar infinna sig.
    Någon som vill ses?

• JejjeH

Nu är vi snart installerade i stan. Vi ses gärna i september när sambon börjar jobba.

• Kajjsan

Jag har inte så mycket inbokat framöver så jag ses gärna någon dag :)

• bf2014

Kajjsan: jag har en 6 åring som går i skolan men endast till kl 1 (inget fritids med tanke på att jag är föräldraledig med en 6 månaders) , så det kan bli svårt att hinna med innan han slutat. Vilken ålder är det på ditt/dina barn? Tänkte om jag skulle ta med äldsta och han fick leka i plikta kanske! jag bor i torslanda så det tar mig en liten stund till och från stan nämligen...

• Kajjsan

Vi skulle kunna ta det på eftermiddagen när din son slutat men vi ska iväg när min sambo kommer från jobbet vid halv 4, så det kanske blir lite tight med tid? Kan ju ses nästa vecka isåfall? Kanske finns nån öppen förskola att gå till eller så. Min son är 11 veckor så han får vänta med Plikta ett tag till ;)

Svar på tråden Föräldraledig Göteborg