• JejjeH

Föräldraledig Göteborg

Hej. I augusti flyttar jag, sambo och två söner till Göteborg. Den yngsta är född jan-14 och jag ska vara föräldraledig i höst. Vi känner inte så många i stan och ingen som är föräldraledig. Vore kul att hitta andra föräldralediga att hitta på saker med på dagarna! Hör av dig om du är intresserad! Glad

• Svar på tråden Föräldraledig Göteborg
  • lilis

Hej alla! Här har ni en till som är mammaledig. Jag o min son på snart 7mån ses gärna! :)

• JejjeH

Hej lilis! Välkommen! Nu närmar sig vår flytt så snart är det dags för en träff!

• lilis

Lycka till med er flytt!

Vi flyttade ganska nyligen och oouuff.... så mkt jobb, men underbart när allt kom i sin ordning. ????

Har ni skapat ngn facebookgrupp lr liknande? Rätt ny på fl så behärskar inte sidan ännu...

• Persefone

Hej! Jag är hemma med min son på fyra månader och är också gärna med på en träff.:)

• JejjeH

Ingen FB-grupp men om någon känner sig manad... :)

Välkommen Persefone!

• bf2014

Hej! Har en son på snart 6 månader och en på 6 år. Bor i torslanda och ses gärna!

• lilis

Jag skapar gärna en fbgrupp om det är fler som tycker att det är enklare? :)

• lilis

Gjorde precis en hemlig grupp men hade ingen att adda till gruppen så det sket sig. >.<

Ingen annan som vill hänga på facebook o planera träff? Känns mer privat där tycker jag...

JejjeH skrev 2014-08-06 22:34:19 följande:

Gör det lilis! :)

Hej bf2014!

Svar på tråden Föräldraledig Göteborg