Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)
Va tråkigt in the making!!!!
Välkommen Tassiemon!
Va tråkigt in the making!!!!
Välkommen Tassiemon!
Jag vet att när en mina tjejkompisar fick operera bort cystor på äggstockar (vet dock inte om det va på en eller båda), fick hon vänta med graviditet 3 månader. Jag antar att man behöver tid att leka ihop... Det tar ca 10 dagar för operationssår att leka ihop o sen tar det allt mellan 2 veckor o flera månader för vävnader att bli tillräckligt starka för att inte spricka vid "belastning". Så förklarade för mig min svägerska (som är kirurg).
Håller tummarna In the making!!!!
Blöder du lite fortfarande eller det är borta nu? Jag hade nog inte kunnat hålla mig o testat .
Va tråkigt In the making!
Jag är såååå skeptiskt denna gången.... Känner mig verkligen frustrerad och börja undra om nåt är fel... I 3 månader har jag haft det såhär - ÄL dag 12-13 o sen en liten blödning 2-3 dagar efter ÄL. Sen ca en vecka efter den lilla blödningen får jag bruna flyttningar som varar i 4-5 o sen kommer en kraftig blödning (mens). Så här har jag aldrig haft.... Jag har aldrig haft mellanblödningar och bruna flyttningar innan mens brukade vara i 1-2 dagar eller inget alls... Nån som känner igen sig?
Missciss: nej jag menade mellanblödningar och flyttningar nästa en vecka innan mensen... Som jag skrev innan så brukade jag ha bruna flyttningar 1-2 innan mensen, men nu är det 4-5 dagar + mellanblödningar bara nån dag efter ÄL....
@tallbarr12 - funderar oxå på det, men tänkte vänta o se om mensen dyker upp nästa helg...
Hade drömt inatt att jag plussat... Hoppas bara att det är inte önsketänkande utan att min kropp försöker säga nåt
@missciss - med tanke på hur trögt det kan va inom vården hade jag nog sökt hjälp nu o sagt att ni har försökt i 1 år. En av mina kompisar fick vänta i 6 månader innan de fått hjälp....
AnnC - hur lång fingrar du har att du når hela vägen upp till livmodertappen?
Jag har aldrig försökt känna på det så jag vet inte ens va jag ska "leta efter"