Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)
Fick hem testen från testlagret idag o kunde inte hålla mig. Å jag fick 2!!! Sträck!!! Wiii
Fick hem testen från testlagret idag o kunde inte hålla mig. Å jag fick 2!!! Sträck!!! Wiii
Hej tjejer!
Det verkar som det är fler än jag som känner frustrationen...
Missciss vet exakt hur du känner dig då jag va i samma sits förra månaden... Manen va bortrest och ÄL-en kom 2 dagar för tidigt. Men men... Vi får hoppas att det tar sig denna gång!
Det känns som att min ÄL kommer tidigare o tidigare! Idag är det dag 10 i min cykel och jag har massa med tjocka flyttningar och ont i äggstockar... Enligt uträkningar ska jag ha ÄL på lör/sön, men om jag lyssnar på min kropp så tror jag att det kommer redan imorgon/övermorgon... Som tur är mannen hemma hela vecka så han får anstränga sig lite .
In the making så sant! Blir så bitter när jag ser föräldrar som tänker bara för sig själva o stackars lilla barnet får lida... Har tom i min bekantkrets såna föräldrar...
Hej igen tjejer! Här har det hänt en hel del sen jag fick mitt plus. En knapp vecka efter jag plussat fick jag en ordentlig blödning med klumpar så jag tog för givet att missfallet var ett faktum. För att göra en lång historia kort så sitter jag här 3 veckor senare med en bortopererad äggledare efter ett konstaterat utomkvedshavandeskap. Så vi är tillbaka på ruta ett igen och även om jag helst av allt bara vill bli gravid igen så är det med skräckblandad förtjusning. Blir att bara låta kroppen återhämta sig nu så får vi se hur allt känns sen.
Dag 11 i menscykeln och full utslag på ÄL-testet! Så då är det ÄL inom 24-48 timmar. Hade ni chansat o myst varann dag (idag o på fredag)?
Jag bara tänkte på den rekommendationen som läkare o bm brukar ge med att köra varannan dag, för då är kvalitet på sperma är bättre... Lite kluven nu. Har så himla ont i äggstockar just nu att även om jag bestämmer mig för att mysa ikväll så tror jag knappt att jag klarar av det
AnnC det kan inte va lätt för dig just nu... Så många minnen... Får man lov att fråga va hände med din lilla dotter? Varför va hon på jorden så kort tid..? Det är så hemskt det du o din familj fick gå genom o jag tycker att du är VÄLDIGT stark kvinna som klarar av att gå vidare!!! Kramar
AnnC beklagar verkligen det ni fått gå genom.
BIM-list
1stoltmamma : 17september
In the making : 17september
Missciss: bim 24 september
KnytetsMamma: 25 september (tror jag, vet inte exakt vilken dag jag hade ägglossning men tror på igår)
Bittersweet2012: 28 september
Antar att jag hade äl igår, för det gjorde riktigt ont i äggstockar, men inte idag. Hade oxå två lika starka streck på äl-testet igår och förrgår. Så jag har inga symptom än, men jag hoppas hoppas hoppas
Missciss jag brukar ha ömma bröst vid ÄL och nån dag efter, tom mer ömma än vid mens (hade varit såhär sedan jag fått barn). Har väldig ömma bröstvårtor just nu och gravid kan jag knappt va än med tanke på ÄL igår....va det beror på har jag ingen aning....