• AnnC

Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)

In the making, jag brukar testa mitt på dagen men tror inte det ska spela nån roll. Har för mig man helst inte ska kissa minst två timmar innan bara och inte dricka så mycket innan.

• AnnC

Jag har kört med stickor båda mina graviditeter, det går ju säkert lika bra utan men jag tycker det är roligt att ha lite koll

• AnnC

Fullt utslag idag förresten så vi sexar på och hoppas på det bästa.

• AnnC

Nån av er som tempar? Jag blir inte klok på min kurva denna månaden. Äl test positivt hela söndagen och måndag morgon. Men min temp går inte upp riktigt. Men det har inte heller varit någon riktig dip som jag brukar ha på äl dagen. Och så har jag fruktansvärd värk nere i ryggslutet, nu mest på höger sida. Några teorier??

• AnnC

Åh hoppas verkligen du har rätt in the making, blev helt depp efter så som vi legat i nu ryggvärken som jag haft sen igår börjar släppa också, får hoppas det var ett super-ägg som släpptes

• AnnC

Aldrig varit så glad över en temphöjning som äntligen kom idag
    Men med denna konstiga cykeln har jag låga förhoppningar. Förbereder mig på att börja med bidrottninggele jag också nästa cykel

• AnnC

Vet inte, har dock sett andra med konstiga kurvor som haft positiva äl test vid flera tillfällen (de har fortsatt ta äl test eftersom tempen inte gick upp, själv har jag inte äl testat nåt mer) som blivit gravida så det finns hopp även om jag känner mig negativ då det inte tillhör mitt normala.
    Kör hårt nu!!

Svar på tråden Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)