Inlägg från: Missciss |Visa alla inlägg
  • Missciss

Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)

Jag fick mens igår kväll och jag kör en "kur" med bidrottningele nu, trots att jag har regelbunden mens med korta cykler. Tur att posten levererar snabbt, fick hem dem dagen efter jag beställde! Hoppas på en favorit i repris här nu :) Har du berättat för mannen nudå Ise?

• Missciss

Jag är så arg, sambon är bortrest igen å NUNUNU har jag ägglossning. Ska det skita sig igen??? Eller ska jag tvinga hem honom? Isåfall kommer han hem i natt å då är det kanske ändå för sent? Hur långt efter fullt utslag har man egentligen ägglossning? Har rejält ont i äggstockarna just nu å har haft hela dagen :(

Någon som kan mycket som vet?

• Missciss

Han är 6h bort, men kommer faktiskt hem efter att jag skällt på honom i telefonen. Stackarn, är ju inte hans fel att min ägglossning är två dagar tidig (som jag tror beror på bidrottninggelen). Jag är ju rädd att det är för sent nu, men man måste ju försöka iaf!

• Missciss

Tack AnnC <3

Det är verkligen bebisar å gravida överallt!!! Har massa kompisar som blir gravida före mig, å det blir värre å värre för varje gång. Idag födde två vänner barn på samma dag!!! Helt sjukt! Snart blir jag inte glad längre ens :(

• Missciss

..sorry för gnälliga inlägg alla. Har en dålig dag :(

• Missciss

Lycka till Bittersweet! :)

Å tack för stöd från er!!

Ja, man kan ju inte göra mer än att försöka, även om det krävs resor över hela sverige! ;)

Känns skönt att inte vara ensam om att inte ha lätt att bli gravid! Även om jag hoppas att vi alla får bli det snart!

• Missciss

Men ooj xarxia, beklagar verkligen!!! Va hemskt för er och speciellt dig!

Påverkar en bortopererad äggledare fertiliteten på något sätt?

Jag tror det var Tessi som plussade, inte jag, missciss, även om jag önskar att det vore så!

• Missciss

Kroppen är ju fantastisk! Äggledare som flyttar sig, helt otroligt! All lycka till Xarxia!

Jag hade oxå kört på varje dag bittersweet! Inga chansningar här inte ;)

• Missciss

Hur långa cykler har ni?

Min är 25 dagar, å det är ganska kort om jag förstått det rätt.

Svar på tråden Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)