Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)
Och det löser sig alltid med jobb :)
Hur går det AnnC? Hur mår du?
Vi kämpar på här hemma, hade äl förra veckan och räknar med bim nästa helg. Fick svamp efter äl, vilket jag aldrig brukar få, men har använt Pevaryl och det verkar göra nytta. Om det inte tar sig denna månaden får jag nog ta och kontakta gyn/kk, börjar närma oss ett år nu...
Gud så långt gångna ni är. Tycker det var nyligen ni plussade. Och så när man själv plussar går tiden så sjukt långsamt så här i början!!
Jag äter fortfarande provera, andra månaden av tre till att börja med. Bim nästa vecka men har inga tecken alls som tyder på att det tagit sig denna månad heller :(
Håller verkligen tummarna för dig AnnC!
Nu är vi sekundärt infertila på riktigt. Har försökt ett år utan plus och varit på första besöket på gyn. Och jag har för få äggblåsor.
Jag vet inte riktigt vad det innebär. Mensen och ägglossning har ju varit regelbundet. Men förmodligen har jag inte haft riktiga ÄL eftersom LH-stegringen bara varit positivt ett dygn och jag har så få äggblåsor. Ändå har jag haft ont i magen vid ÄL, men inget ägg. Känns så jävla ruttet. Att man ska behöva kasta bort ett år för att få veta det? Kunde jag inte fått veta det direkt?
Jag är så ledsen. Är det någon av er som kan något om för få äggblåsor? Jag har inte PCOS.
Själv var jag på vul igår som gick både bra och dåligt. Vi såg ett foster på rätt ställe med antydan till hjärtaktivitet. Men det var väldigt litet, motsvarande ca 5+5 istället för 6+5. Jag kan inte haft äl senare isf hade jag plussat på äl+3. Så nu är jag skitorolig att den inte kommer växa mer... Mår jättedåligt. Nytt vul om två långa veckor.
Negativt test idag på äl+13. Blä rent ut sagt...