• AnnC

Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)

SaJoH skrev 2015-01-29 17:36:14 följande:

Hej! Nu har jag börjat med ÄL-tester. I två dagar har teststrecket (hö) varit blankt, igår var det svagt, och nu ser det ut så här, en liten rand på hö sida av strecket är lika starkt som kontrollstrecket (vä). Är detta positivt? Blir bara mer förvirrad av de här testerna...

Ser positivt ut, nu är det bara att ligga
  • AnnC

Och jag är kvar Har tagit min försa fragminspruta idag äl+7. Var på spec mvc de visade hur jag skulle göra. kändes ju ingenting alls förutom att de sved några minuter efteråt, puh
    Blir test till helgen! Tycker det molar lite...

• AnnC
    Ultiva skrev 2015-02-07 17:55:02 följande:
    Du kommer nog att få snygga blåmärken på magen nu då. Hoppas det går bra! :)
    Jo några små blåmärken har det blivit. Kan tänka mig hur det ser ut efter en full graviditet?? Får du också fragmin?

Tror inte det blev nåt denna månaden trots allt, neg test och mensvärk
  • AnnC
    1StoltMamma skrev 2015-02-08 14:14:16 följande:
    Har fått tid till vul nästa den 18de så håller tummarna dock har jag jätte mycket illamående så något måste finnas där
    Då håller vi tummarna för den 18:e, men eftersom du mår illa så är allt säkert ok
  • AnnC
    Tallbarr12 skrev 2015-02-08 15:12:43 följande:

Jaha, nu verkar det vara mens på väg istället för sen äl...

Då måste du haft tidig äl istället? Jag hade dag 13 denna månaden, har haft senare tidigare månader. Så den kan verkligen komma när som! Nåja då har ni nytt försök framför er snart, om nu mensen är på g som du tror
  • AnnC

Det var 50% rabatt på de testen så passa på ni som vill testa själv kör jag stickor o tempning, har alltid funkat bra för mig

• AnnC
    SessanM skrev 2015-02-17 19:19:37 följande:

Jag inväntar bim i helgen. Har haft ganska mkt "mensvärk" sedan förra veckan, men vågar inte hoppas på något. Håller dock såklart tummarna.

Hur går det själv Ann?

Då hoppas vi det är graviditetsmolvärk och att du får plus! Väntar du till efter helgen med test?

Jag har precis haft mens så nu laddar vi för äl!
  • AnnC
    Tallbarr12 skrev 2015-03-02 23:49:21 följande:

Nån som väntar in bim? I helgen för mig, men mina cykler har varit helknasiga det sista så vågar inte hoppas...

Här är också bim i helgen ca.

Har precis varit på jobbintervju med så frågan är om man vågar testa innan man får svar på om man fick jobbet eller inte
  • AnnC
    Tallbarr12 skrev 2015-03-03 13:11:53 följande:
    Spännande! Jag sökte jobb för ett par veckor sen men inte hört nåt än, så lutar väl åt att det inte blev någon intervju.

Håller tummarna för dig både för intervju och bim! Känner du av något än?

Jag har haft små blödningar av och till några dagar från äl+6 till äl+8, och magen är redan groteskt svullen. Blödningarna passar ju bra in med en nidblödning men vågar inte hoppas. Har haft cykler på mellan 25-35 dagar efter missfallet och bestämt mig för att om det inte tar sig denna gången så ringer jag gyn.
    Har du haft mellanblödningar förut? Vi hoppas på nidblödning!!

Jag har haft mycket molvärk ända sen äl och haft lite andra små symptom. Men vågar inte lita på symptomen för man har ju vart skenis förr. Men man hoppas ju ändå!
Svar på tråden Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)