Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)
Grattis till plussen :))
Hänger också på och hoppas på plus i oktober!
Grattis till plussen :))
Hänger också på och hoppas på plus i oktober!
Vad skönt att få veta att allt är ok willhelmsmamma!! Usch, är så jobbigt de där första månaderna!
Och tråkigt för er som fått mens :((
Vi har lämnat vår dotter hos mormor och morfar några ggr men som längst två nätter. Min man tycker inte alls att det är någon fara (vilket jag tror delvis beror på att han ofta är borta i jobbet) medan jag tycker att det är desto jobbigare.. Var i London nu i tre nätter vilket är det längsta jag varit borta från dottern, då var hon ju dock med sin pappa så jag kunde faktiskt koppla av och koppla bort väldigt bra :)
Jag är förresten 27 och mannen 30.
Väntar på äl nu och håller tummarna för oktober!!
Pratade med bm idag, de fick återbud, så jag får träffa läkare redan den 22e oktober! så skönt att slippa vänta till mitten på december
Väntar också på bim, om ca 5 dagar men vet ju inte riktigt. Har mått lite illa, men det har jag iof gjort till och från i flera månader, så vågar inte hoppas på att det skulle vara ett "bra" illamående..
Jag har en liten chock, hade så mycket symptom på ägglossning trots jag ska ha mens på fredag så testa mig och fick positivt ägglossningstest, hur är de möjligt har ju redan haft ägglossning?!
Jag har också hört det men får vänta och se på fredag om mensen kommer eller inte
Såhär ser mina gravtest ut idag :)
Fan.. Gjorde ett test nu som visade "inte gravid". Jag som verkligen trodde på det denna gången. Aja bara att vänta på mensen när den nu behagar dyka upp och prova igen.