Inlägg från: SessanM |Visa alla inlägg
  • SessanM

Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)

Här är mensen snart slut så då blir det skarpt läge igen ;) Ska prova med ägglossningstester denna gång tänkte jag.

Jag skulle druckit, men å andra sidan är jag ingen stordrickare.

Håller tummarna för er som väntar på bim :)

• SessanM
    AnnC skrev 2014-08-28 07:35:34 följande:

Näe.. Mysko kropp! smile4.gif

Tråkigt :((

Jag försöker verkligen att inte tänka och hoppas för mycket, men det är ju såå svårt!

Känner på mig att det inte blir något denna månaden heller. Kört med ägglossningstester några dagar nu och första dagen (dag 11) var ganska starkt streck men sedan har de varit väldigt ljusa. Med tanke på hur långa cykler jag brukar ha är det ju väldigt tidigt om jag skulle ha äl redan dag 11... Men å andra sidan var förra cykeln på 28 dagar, vilket nog aldrig hänt tidigare. Så himla konstigt.
  • SessanM
    Xarxia skrev 2014-09-09 19:24:58 följande:

Hej igen tjejer! Här har det hänt en hel del sen jag fick mitt plus. En knapp vecka efter jag plussat fick jag en ordentlig blödning med klumpar så jag tog för givet att missfallet var ett faktum. För att göra en lång historia kort så sitter jag här 3 veckor senare med en bortopererad äggledare efter ett konstaterat utomkvedshavandeskap. Så vi är tillbaka på ruta ett igen och även om jag helst av allt bara vill bli gravid igen så är det med skräckblandad förtjusning. Blir att bara låta kroppen återhämta sig nu så får vi se hur allt känns sen.

Usch vad jobbigt för er :((
  • SessanM

Tror jag har bim 11/9. Känns dock inte som det blir något denna gång. Vi har varit supertrötta hela familjen och bara blivit mys en gång strax innan äl. Inga symptom..

• SessanM
    Missciss skrev 2014-09-12 16:03:29 följande:

..men 11 sept var ju igår!?

Annars e det inthemaking och knytets mamma som har bim snart, bara fem dagar kvar..

Oj, som sagt TRÖTT ;) Menade 18/9 :))
  • SessanM

Blev, precis som jag trodde, inget denna månaden heller. Satsar på oktober och hoppas på att min äl inte inträffar enligt min app när jag reser bort utan mannen!!

• SessanM

Åh vad jag hoppas på många plus nu i oktober. Hoppas lite extra då jag blev gravid i just oktober med dottern :)

Svar på tråden Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)