Inlägg från: SessanM |Visa alla inlägg
  • SessanM

Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)

Hej hej. Jag och min man försöker också få ett syskon till vår dotter född juli 2012. Sist tog det 5 månader av försök och nu har vi precis börjat försöka igen. Är så ivrig i väntan på ett plus att jag knappt står ut :p Har dock oregelbunden mens och dessutom lååånga cykler så håller tummarna att vi lyckas en gång till!

• SessanM

Någon får gärna lägga till mig då jag alltid använder mig av telefonen :)

Dotter född juli -12. Första försöket nu i augusti. 27 år.

• SessanM

Usch vad jobbigt det är att vänta, vänta, vänta på något som säkert inte ens kommer hända nu med en gång...

Jag har varit extremt varm nu ett par dagar men i övrigt känner jag inget konstigt så blir nog inget denna gång. Men det hindrar ju en inte från att hoppas ;)

• SessanM

Jamtlandstause: jag vet inte riktigt då min mens är ganska oregelbunden men inom ett par veckor skulle jag tro.. Får hålla tummarna och hoppas på tur :)

• SessanM

Hoppas det är något på G för alla som väntar :))

• SessanM

Här har det spänt i brösten både igår och idag, vilket det i normala fall inte gör så nu höjdes hoppet en aning!!

• SessanM
    Xarxia skrev 2014-08-13 10:13:22 följande:

Blev så konfunderad igår när mensen inte dök upp. Den brukar va väldigt punktlig. Samtidigt som jag inte känner av några grav-tecken alls. Åkte iaf och köpte ett sånt där clear blue test med veckoindikator. Och minsann, där står det gravid 1-2!! Känner mig fortfarande väldigt avvaktande då jag inte på något vis känner av att jag skulle va gravid, men det kommer väl sjunka in. Jag hoppas det smittar av sig så det trillar in fler pluss här nu!!

Grattis! Vad roligt!!
  • SessanM
    Missciss skrev 2014-08-13 13:38:10 följande:

Min dotter ska få sin första kusin, de har precis passerat vecka 12 nu och jag är hur glad som helst, men jag är oxå hur avundsjuk och bitter som helst! Hade hoppats vi kunde synka våra graviditeter, men det verkar tyvärr inte bli så :( *ledsen*

Det suger att det inte bara kan hända när man vill!! Men än finns det ju tid för att det skulle bli jämngamla kusiner :)

Verkar som att mensen kom idag ändå, trots att jag inte väntar den förrän om ca 10 (!?) dagar..
  • SessanM

Så konstigt. Var nog inte mensen som kom, såg mer ut som, ursäkta äcklet, en slemmig flytning med blodstrimmor och har inte kommit något mer sedan. Så hoppet lever kvar.

• SessanM

Attans idag kom mensen ändå :( Jaja, bara att prova igen nästa månad! Var ju trots allt bara första försöket men någonstans hoppas man ju vara den där lyckligt lottade som får plus med en gång..

Svar på tråden Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)