Inlägg från: Tallbarr12 |Visa alla inlägg
  • Tallbarr12

Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)

Igår var jag hos en privatgyn knuten till en privat fertilitetsklinik här i stan. Han upplevde det som att mina äggstockar var lite mindre än normalt vilket då kan göra att man inte har lika många ägg som kan mogna och därmed kanske inte släpper ett ägg per månad. Men ska ta prover nästa gång jag får mens och sen på återbesök så får vi se vart det leder och om jag kan få någon hjälp.

Känns skönt att komma till nån som inte tycker att det är ett problem att jag har barn sen innan!

• Tallbarr12
    AnnC skrev 2015-08-25 10:03:18 följande:

Grattis tallbarr!!

Tack så mycket! Hur går det för dig med immunbehandlingen?
  • Tallbarr12
    Bittersweet2012 skrev 2015-08-25 13:48:17 följande:

Hej tjejer!
    Råkade blockera mitt konto o va inte inloggad på ett par månader!

Stort GRATTIS till alla er som fått plus!!!

Tallbarr så glad för dig!!! AnnC håller tummarna att det blir plus snart för dig med!

Här fick vi vår älskade son för en vecka sen! smile1.gif Vänjer mig fortfarande vid tanke att jag är 2-barnsmamma smile5.gif . Men guuud va mysigt det är med en liten i famnen smile2.gif

Stort grattis till sonen Bittersweet!!
  • Tallbarr12
    dreaminggirl skrev 2015-08-25 13:13:30 följande:

Åh grattis Tallbarr, vilket starkt plus!!

Lycka till AnnC!!

Jo, vågade inte testa förrän 3 dagar efter bim
  • Tallbarr12
    in the making skrev 2015-08-26 23:45:52 följande:

Stort grattis bittersweet!

Vad roligt Tallbarr, hoppas du slipper illamåendet! ?

Håller tummarna för er AnnC!

Ca 2 veckor kvar till BF här, börjar bli nervös nu..

Tack! Ja egentligen vore det ju skönt att slippa illamåendet, men det är ju ett ganska bra kvitto samtidigt på att man är gravid!

Lycka till med födseln och omställningen till tvåbarnsförälder!
  • Tallbarr12
    AnnC skrev 2015-08-27 12:34:09 följande:

Hoppsan! phpo2PJ4926957.jpg

Åh! Är det ett plus? (Känner inte igen testet). Kom det ingen mens? Haha, antar att du är lika frågande som jag!
  • Tallbarr12
    AnnC skrev 2015-08-27 14:14:11 följande:
    Det är plus smile2.gif
    Jag trodde det var kört denna månaden, testade negativt måndag och tisdag. Imorse när jag fortfarande inte fått mens så tog jag ett test, bara för säkerhets skull. Så jag blev lite chockad kan man säga!!
    Men åh så glad jag blir!!! Gör du mig sällskap i maj-tråden då?
  • Tallbarr12
    AnnC skrev 2015-08-29 15:44:03 följande:
    Jag har sparat majtråden och gått med i Fb gruppen men väntar lite med att skriva något än!
    Härligt! Jag är med i majtråden men väntar med fb-gruppen till efter vul, tror jag.
  • Tallbarr12
    AnnC skrev 2015-08-31 12:09:19 följande:
    När har du vul? Jag har om precis två veckor men funderar på att flytta fram några dagar, känns tidigt och så kanske man inte ser så mycket som man vill... Å andra sidan bra med en start ifall det inte ser bra ut, då går det fortare att få ut det om det skulle va MA igen.
    15/9, sköterskan hävdade att man ska kunna se hjärtat då.
Svar på tråden Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)