Inlägg från: Tallbarr12 |Visa alla inlägg
  • Tallbarr12

Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)

AnnC skrev 2015-01-09 05:46:53 följande:

Känner mig lugnare och mer positiv nu efter att ha skrivit med några på temp forumet, så nu hoppas jag det blir positivt imorgon smile5.gif

Tallbarr hur går det för dig? Några känningar?

Molvärken har fortsatt att komma och gå, men inga mer känningar än så... Blir nog inget test förrän i slutet av nästa vecka, bim borde vara runt onsdag.

Ska du testa imorgon?
  • Tallbarr12
    AnnC skrev 2015-01-09 09:32:21 följande:
    Ah, jag beundrar er som inte testar förrän efter bim smile5.gif här blir det test imorgon smile2.gif
    Vet inte om det är så mycket att beundra egentligen, tycker bara att det är världstrist med negativa test!

Lycka till imorgon!
  • Tallbarr12

Åh hoppas verkligen du får ett fint sträck om några dagar AnnC! Men tills dess är det nog bäst om maken din har testen!

• Tallbarr12

Antingen håller jag på att bli sjuk eller så är jag gravid! Lätt illamående och varm, men inte febrig... Bara äl+10 idag så vill vänta lite till med att testa.

• Tallbarr12
    AnnC skrev 2015-01-12 09:08:40 följande:

Nä, supernegativt idag. Men var är mensen? Kanske längre lutealfas pga progesteronet? Hur går det för dig tallbarr?

Nä va trist! Hoppas det går bra hos gyn!

Jadu, inte testat än och bara på äl+12 så mensen borde inte dyka upp förrän runt onsdag... Inser att jag har rätt höga förhoppningar denna månaden, vilket är läskigt... Men september vore bara så lägligt!
  • Tallbarr12
    1StoltMamma skrev 2015-01-13 14:02:21 följande:

Hur går de för er? Själv väntar och väntar och väntar jag på Bim

Jag väntar och väntar jag med! Har bim senast imorgon så väntar nog till to-fre med att testa om inte mensen kommit innan.

Hade molvärk runt dag 6-8 efter äl och senaste dagarna har det pirrar i brösten och känt av lite foglossning. Det är jättesvårt denna månaden att inte ha höga förhoppningar!

Hur känns det för dig?
  • Tallbarr12
    Bittersweet2012 skrev 2015-01-14 11:40:10 följande:
    Jo tack! Det gick bra! Fick se en liten foster o tickande hjärta smile1.gif . Började böla när läkaren sa att allt så bra ut o hjärta slog... Allt känns overkligt fortfarande! Mina symptom kickade inte in förrän förrgår - då kom kraftig illamående, trötthet, växtvärk o ömma bröst.

Nu sitter jag på jobbet o försöka hålla mig vaken o gör allt jag kan för att inte spy....
    Åh så roligt att höra! (Ja inte illamåendet då...). Vilken vecka är du i nu?
  • Tallbarr12

Nä, får jag inte mens idag så ska jag nog testa imorrn... Den skulle visserligen kunna komma imorrn med, men känns i brösten som när mjölken rinner till vid amning, jag som brukar vara helt okänslig i brösten!

• Tallbarr12
    in the making skrev 2015-01-18 10:59:00 följande:

Någon som har erfarenheter av blödningar som inte slutat i missfall? Igår blödde det till vid två tillfällen, inte lite men inte mycket heller, sen slutade det igen.. Är lite förvirrad nu, ska ringa min bm imorgon om jag kan gå ifrån på jobbet tänkte jag..v6+0 idag.

Men ettan hade jag en rejäl blödning med färskt, rött blod i v12, trodde att det var kört men vul visade att allt var bra!

Om du vänder dig till gyn borde de kunna kolla hcg i blodet vid några tillfällen och se om det ökar eller minskar. Är osäker om man med säkerhet kan se hjärtat slå i v7, kan vara lite tidigt.
Svar på tråden Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)