Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)
Smått chockad och helt överlycklig
Smått chockad och helt överlycklig
Idag var testet mycket svagare och strax efter de fick jag en störtblödning. Så ingen juli bebis
Min mens kom den 18 september och jag var besviken som man brukar. Efter sambon klagat på brösten samt att dom blev ömma nu en vecka innan äl samt att jag inte känner att jag ska ha äl, känner nämligen alltid min redan nu.
Idag testar jag positivt grav test bara för jag ville ha ett negativt test för att inte hålla på att tro att jag är gravid fast jag inte är det. Så nu känns de konstigt, mens men postivt graviditets test samt att förra missfallet kändes de rejält att de va missfall plus att jag testa negativt efter.
hmm känns som man lever en värld mitt emellan gravid och inte gravid, hade nog föredragit något utav det.
Grattis alla ni som plussat! Vilka är vi kvar här inne nu?
Är också kvar. Kanske testar imorgon även om jag ska försöka att inte göra det. Tror dock inte det kommer visa nåt!
Om min lutealfas är kvar på 11 dagar (fast jag hoppas den ökar med nån dag) så borde mensen komma på torsdag. Äl+10 imorgon!
Slängde med ett test i väskan och tog ett till test på jobbet. Det är visst positivt!! svagt men inte konstigt, äl+10! Hoppas bara den vill stanna!
Är de någon kvar som har Bim i november?