Inlägg från: Bittersweet2012 |Visa alla inlägg
  • Bittersweet2012

Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)

@1StoltMamma - hur många dagar har du mellan äl och bim?

• Bittersweet2012

@1StoltMamma - men då är det kanske så att det är bara nån dag för tidigt att testa? det kan ju ta upp till 10dgr för ägget att fästa o det är väl börjar hormonnivån öka?
    Jag hade VÄLDIGT mycket "vita" flyttningar när jag va gravid m dotter, det va det som gjorde att jag började misstänka att jag va på smällen
    Jag har 16dgr mellan ÄL o mens.

• Bittersweet2012
    1StoltMamma skrev 2014-10-14 12:07:30 följande:

Jag har ett test kvar och vet inte om jag ska testa imorgon. Förra graviditeten fick jag plus Bim-2

Eller så väntar du till själva bim
  • Bittersweet2012
    Sofiato88 skrev 2014-10-14 12:01:53 följande:

Jag är också gärna med här om jag får :) har en son som är född i maj 2012 och nu vill jag och nya sambon skaffa ett syskon (eller hans första egna)

Ska ha äl i helgen

Välkommen Sofiato88!
  • Bittersweet2012
    1StoltMamma skrev 2014-10-14 18:29:04 följande:

Jag har en liten chock, hade så mycket symptom på ägglossning trots jag ska ha mens på fredag så testa mig och fick positivt ägglossningstest, hur är de möjligt har ju redan haft ägglossning?!

Egentligen ska de teststickor reagera på olika hormon, men har läst och hört att ÄL-test kan visa positivt när man är gravid (hur det är möjligt kan jag inte förklara )
  • Bittersweet2012
    Missciss skrev 2014-10-14 11:32:00 följande:

Detta är 3 h gammalt och jag har vinklat och fotat typ 100 ggr och på detta tycker jag mig skymta ett svagt svagt streck ;)

Vet att jag är "larvig" men jag tror inte ni härinne är sådana som dömer mig!

Jag gör saker jag lovat mig själv att ALDRIG göra: -ladda upp foton på tester på forum -älta ev graviditeter på forum -testa alldeles för tidigt -fota och mixtra med filter för att hitta ett påhittat +

"Det är ju bara att vänta och se om mensen kommer" tänkte jag förut. Det var inte så bara.. phpIbj4zF36729.jpg

Jag ser tyvärr inget sträck men hoppas att du ser rätt Håller tummarna! Vi behöver flera plus här!!!
  • Bittersweet2012
    in the making skrev 2014-10-14 21:17:18 följande:

Bim idag och mens ikväll, punktligt iaf smile5.gif

en julibebis till vore kanske en hit..

Jävla mens!
  • Bittersweet2012

Det känns som min kropp håller på att flippa ut helt... 9 dagar till bim o jag har molvärk o ljusbruna flyttningar . Det verkar inte som att det blir nåt plus för mig i oktober ????

• Bittersweet2012
    in the making skrev 2014-10-16 20:37:37 följande:

Grattis missciss!

Knasigt bittersweet, brukar spottings börja så långt innan? Nidis?

Så långt innan har jag aldrig haft, därför känns det knasigt. Ska träffa gyn nästa vecka, får se va hon säger.
Svar på tråden Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)