BF Augusti - Sista 10 veckorna..
härligt! stort grattis!!
Här kom bebis med dunder och brak imorse. Värkarna började igår kväll och var regelbundna direkt med 3-4 minuter emellan. Håll hoppet uppe, det kan hända snabbt! :)
härligt! stort grattis!!
Här kom bebis med dunder och brak imorse. Värkarna började igår kväll och var regelbundna direkt med 3-4 minuter emellan. Håll hoppet uppe, det kan hända snabbt! :)
det är så segt att de inte gör nån gynundersökning så man åtminstone hade vetat hur det verkar därnere. mogen tapp? öppen? man vill ju liksom ha ett tecken på att någonting är på väg iallafall
Våran Devin! <3 4 dagar gammal! Hjärtat svämmar över! :)
Jag och min mage.
nähe... superlugn natt. inte en känning ????
är det här va de menar med den oberäkneliga trean...
jag har tagit mig ut på 3km promenad med familjen idag, samma som jag gjorde i förrgår. dagen innan jag hade en natt full av aktivitet... får se o det kan tänkas hända nåt nu natt. äldste sonen ska börja skolan på torsdag, så himla jobbigt att inte kunna planera. sen fyller yngste år på måndag, folk frågar efter kalas men det är ju omöjligt att svara nå någonting
näää... ????
bf-1 idag, det känns helt sjukt att det kommer att stå 100procent på gravappen i morgon!! Tiden är ute! dags för lill att titta ut nu!!
har en del sammandragningar men inget ont. hade lite mensvärk i morse och en liten sväng på eftermiddagen men inget mer. Jag har inte haft några som helst förvarningar med de andra barnen så jag känner mig som en förstföderska =)
Har det hänt något nytt på din front? :)
Själv ska jag till BM imorgon, känns helt överflödigt då hon ändå inte kommer göra någon undersökning eller liknande..
OBS!
Jag brukar inte vara den som klagar, men... detta inlägg blev visst väääldigt trist.
jag är så less på att vänta nu så jag känner mig nästan deprimerad.
med första barnet gick jag över 2 veckor men det var inte så jobbigt, då förväntade jag mig det och hade ingen att skaffa barnvakt åt eller liknande, man befann sig bara svävandes på moln i sin väntan.
med andra barnet förväntade jag mig att gå över lika länge men när han kom som en blixt från en klar himmel på bf+5 så kändes det nästan som att han kom för tidigt =)
men nu är det ju helt hemskt. skulle bara vilja ha förlossningen gjord så man liksom kan "gå vidare" med livet. börja planera saker på riktigt. bli av med de jvla hemorrojderna som jag haft i flera månader mm.
i morgon börjar största pojken i skolan, han ser jättemycket fram emot det men jag vågar liksom inte ens tänka på det. tänkt om förlossningen startar i natt?!
inte särskilt troligt, men ändå.
tror att man får gå över närmare 3 veckor här också och det är låååång tid.
Å andra sidan kanske man ska börja räkna på 21 dagar från och med i morgon, då har man ju något att räkna ner till igen.
dessutom ringde de från min barnmorskestation idag, min barnmorska har blivit sjukskriven. så nu får jag en ny på fredag när jag är på bf+1 tack för det!
jaja, om MAX tre veckor är lill här iallafall!!
åhh!! lycka till!!
Börjar i ryggslutet och sprider sig långt ner i magen, värst just nu i rygg... Tagit 2 alvedon som inte verkar hjälpa men försöker vila, maken jobbar nära och jag vill inte åka in för tidigt så kämpar på :)