• Maho81

BF Augusti - Sista 10 veckorna..

MizzeyPink skrev 2014-08-10 17:35:13 följande:
    Varför vill inte din BM hjälpa dig med en undersökning.!?Jag tycker att du ska "kräva" en.!

Vilken vecka är du i.?

Jag fick hinnsvepning i fredags å känner verkligen Nada tecken på att han vill ut mer än att det trycker som katten nedåt å illa mående som fan å igår va magen mega spänd hela dagen men inga sammandragningar längre XP
    Mina sammandragningar har också nästan försvunnit helt sen jag fick hinnsvepning? ???? Konstigt!
  • Maho81
    MizzeyPink skrev 2014-08-12 08:07:05 följande:
    Hur går det för dig.?
    Det är hur lugnt som helst =(

Känner mig bara lite konstig i kroppen idag, typ en nervös/stressad känsla. Mensvärk men det har jag haft nu i ett antal veckor. =)

Hur går det för dig?

När har alla bf? Jag har tappat bort bf listan =P
  • Maho81
    mahana skrev 2014-08-12 10:30:49 följande:

Jag hade BF den 4e augusti. Så här går vi på övertid!!... Har lämnat en överlycklig 3åring på förskolan för första gången efter semestern, så jag försöker att njuta av lugnet och ensamheten nu och tänka positivt. bebisen kommer säkert snart. kanske.. hoppas jag... hon MÅSTE ju komma snart. eller? :P

Haha ja snart måste bebisen komma =) Hur många dagar får ni gå över där du bor?
  • Maho81
    Julie303 skrev 2014-08-12 10:48:16 följande:
    Jag hade BF igår :) 11/8 

Har varit så sjukt trött idag, Bara längtar efter att kroppen ska börja ge sig till känna att något är på gång.. Men än så länge så är det tyvärr lugnt. 
    Men neeeej! Kom ut nu lilla bebis! Så jobbigt att gå över =/ Jag har inte ens kommit till bf ännu, men jag är så less. Kan bero på att jag inte alls mår bra den här gången, men ändå. Jag sitter och beklagar mig som har bf 21/8 och ni har redan gått över =S
  • Maho81

Strax kommer min massörkompis, ska se om hon kan massera ut bebisen haha =)

Hoppas kan jag ju alltid! ;)

• Maho81

Åh denna besvikelse!

Vaknade 04.30 av att jag hade en ond sammandragning (har aldrig vaknat av en sammandragning innan, och de har inte gjort ont), väntar spänt och hoppfullt att det är på g.

Nix! Inte en enda sammandragning fick jag =(

39+0 idag.

• Maho81
    BabyBlues85 skrev 2014-08-15 14:23:28 följande:

Update: Är fortfarande hemma, värkarna gjorde ännu ondare inatt och kom ganska tätt men de avtar lite på dagarna, alvedon hjälper inte alls och blir det ännu en sömnlös natt så åker vi in och kollar i morgon och hoppas de kan ta hål på hinnorna... 8 dagar över idag Förvånad

Tycker du ska åka in redan idag! Du tröttar bara ut dig själv och du kommer verkligen behöva alla krafter =/ Jag hade som du, jag åkte in och det visade sig att jag bara hade riktigt elaka förvärkar som inte gjorde ett skit förutom att trötta ut mig. Jag fick Bricanyl för att stoppa dom (6 dagar över bf). På kvällen sen så drog de riktiga värkarna igång, men det tog 22 timmar när vi väl åkte in på förlossningen på morgonen. Fy så trött jag var! Jag somnade mellan värkarna och jag fick aldrig krystvärkar då min kropp och livmoder var allt för trött.

Så jag fick klämma ut sonen med ren envishet och hjälp av sugklocka..
  • Maho81

Oh oh oh! Skäll inte på mig nu!

Naughty me var och pillade på tappen (såklart med kortklippta naglar och väl tvättade och spritade händer) nu ikväll för att se om det händer något och fick med lite slempropp med blod i!

Jag har pillat lite nu och då sen jag fick hinnsvepning men har inte fått med något alls då, så det här kändes spännande haha.

Nu hoppas hoppas hoppad jag att något snart sätter igång!

• Maho81
    ebbozz skrev 2014-08-16 00:47:57 följande:

spännande!!

hade jag med gjort om jag bara hittat den! somnade tidigt men vaknade dock av mensvärk... så vi håller tummarna här med ????

Hur går det Ebbozz? =D

Jag har haft sjukt ont i korsryggen hela dagen, dum som jag var så gick jag i rask takt (för en höggravid flodhäst) med hunden och fick såklart ont i fogarna fram efter det =/
Svar på tråden BF Augusti - Sista 10 veckorna..