Inlägg från: Fröken K |Visa alla inlägg
  • Fröken K

BF Augusti - Sista 10 veckorna..

fayefaye skrev 2014-07-11 20:59:43 följande:

Var på stranden idag och ojoj.. mina fötter svullnade upp till oanade proportioner :O Nu är det högläge i soffan som gäller ;)

Vi är nog klara med inköpen, det jag kan komma på iaf! Tänker att man nog kommer tänka på grejer allt eftersom när bebis kommit. 42 dagar kvar här :) php1vpCHf99754.jpg

Ajajaj! Ser inte så roligt ut!
  • Fröken K

Jag är fortfarande glatt osvullen, men inser att det kan säkert slå till när som helst!

• Fröken K

Hoppas det stabiliserar sig Jovi.

Är det någon mer som känner sig konstant andfådd? Det känns som om bebis ligger i mina lungor ungefär vilket gör att jag inte riktigt orkar göra något samtidigt som det kryper i hela kroppen av rastlöshet! Gahhhhh...

Vet inte riktigt vad man ska hitta på när vädret är så tråkigt. Är det fint kan man ju alltid sitta ute skuggan och läsa eller bara vara, inomhus blir så tråkigt snabbt känner jag. Gymmet orkar man ju inte gå till varje dag riktigt heller. Rastlöst värre!

• Fröken K

Här är det 44 evigheter, eller dagar, kvar

Ja serier är verkligen en välsignelse just nu!

• Fröken K

Härliga magar!

Bjussar på en 34:a veckors här

Tycker att den fortfarande känns rund och hög med bebis någonstans kring lungorna för det mesta!

• Fröken K
    amorosa skrev 2014-07-18 03:37:21 följande:

Nu är det nåt på gång här...

?Alice föddes 2012-02-08?
    Och vad spännande!!!
  • Fröken K

BF - lista Augusti

mammaSöt 13/8 planerat snitt (bf 21/8)

Ebozz: 14/8

Maho81: 21/8

Hillevie90: 22/8

Frk. Uggla: 7/8 (planerat ks 4/8)

Julie303: 11/8

Fröken K: 29/8 (planerat ks datum är inte klart ännu)

• Fröken K

Jag har gått upp ungefär 14 kg, men det känns mer än okej faktiskt. Känner mig långt ifrån "tjock" trots att jag nästan väger 70 kg nu till mina 160cm.

• Fröken K
    amorosa skrev 2014-07-18 18:12:50 följande:

Imorse kl 9 föddes vår kille efter mycket om o men. Han ville inte komma ner riktigt och efter 4 tim med krystvärkar kom han ut med hjälp av sugklocka. 50 cm och 3505 g. V 37+3.

?Alice föddes 2012-02-08?
    Grattis!

Hoppas att du och tillskottet mår bra!
  • Fröken K
    sladdmamman skrev 2014-07-18 19:53:52 följande:

Hej.

Jag vill gärna hoppa in i tråden. Väntar min tredje son med bf 27/8. Tycker att det börjar bli tungt nu men har fyra veckor kvar att jobba. Den här graviditeten har ändå (hittills) varit betydligt lättare än de tidigare.

Är inte så bra på det här med datorer, paddor och mobiler så är det någon vänlig själ som vill lägga till mig i bflistan vore jag tacksam!

Kram på er alla mammor!

Hur långt inpå ska du jobba? Jag har semester nu, men kommer att börja i augusti igen och jobba förhoppningsvis 3 veckor.
Svar på tråden BF Augusti - Sista 10 veckorna..