• Anonym (funderar)

Hur har ni homosexuella män sex? Hur bestämmer ni vem som sätter på vem?

Hur har ni homosexuella män sex? Hur bestämmer ni vem som sätter på vem?

Jag har några funderingar, jag själv är en heterosexuell kvinna och har undrat över hur ni homosexuella män gör. Bestämmer ni innan vem som tar en i baken? Eller kör ni att båda får penisen i baken?
    Eller runkar ena under tiden den andra sätter på och sedan är ni klara?

Märkliga frågor men jag förstår inte när det gäller män.

• Svar på tråden Hur har ni homosexuella män sex? Hur bestämmer ni vem som sätter på vem?
  • Anonym (Hetero)
    Anonym (Gayish) skrev 2014-08-14 20:50:12 följande:
    Man kan få orgasm bara genom prostatastimulans, man behöver inte runka alls samtidigt. Men man får inte nödvändigtvis prostataorgasm varje gång. Stimulansen i sig är skön men samtidigt är prostatan väldigt känsligt område och kör man får hårt är det inte alls skönt. 
    Får kvinnor orgasm vid varje samlag när heteropar har det? 
    Så du menar att det är ungefär som för kvinnor vid samlag, ibland får man orgasm och ibland inte. Att lyckas ge sin partner prostataorgasm är en "skön" konst alltså. Är det stor skillnad på män, hur lätt man får prostataorgasm? Känns en prostataorgasm ungefär likadan som en som kommer av yttre stimulans eller är den svagare eller mera intensiv? Sprutar man på samma sätt? Är det så att homosexulla män egentligen har ett rikare sexliv, eftersom man har möjlighet att njutning ¨på "två sätt"? Är det allra skönaste om man kombinerar yttre och inre stimulans?
  • Anonym (q)
    Fjäril Vingad skrev 2014-08-14 12:53:53 följande:

Varför är det så intressant att veta hur andra har sex; hetero eller inte?

Man kan ju vara hetero och aldrig ha sex, likväl vara homosexuell och aldrig ha sex. Det handlar först och främst om känslor - inte sex.

Nej men jag tror det är många som funderar på hur bögar och flator GÖR!!!!
  • Fjäril Vingad
    Anonym (q) skrev 2014-08-15 09:20:42 följande:
    Nej men jag tror det är många som funderar på hur bögar och flator GÖR!!!!
    Men herrejösses, hur många sätt kan man ha sex på? Otaliga! Jag antar att bögar och flator varierar sitt sexliv i det oändliga på de sätt de kan, likväl som heteropersoner gör.

• Påven Johanna
    Fjäril Vingad skrev 2014-08-15 09:22:41 följande:
    Men herrejösses, hur många sätt kan man ha sex på? Otaliga! Jag antar att bögar och flator varierar sitt sexliv i det oändliga på de sätt de kan, likväl som heteropersoner gör.
    Men nu har ju ts funderat och funderat och kommit fram till att det finns ett hål och en pinne. Ts tänker alltså i en kedja som ser ut så här:

Hm
    Homosexuella
    Ett hål
    En pinne
    ?

Så får ts besked om hur det kan ligga till av människor som du och då uppstår förmodligen följande tankekedja:

Aha
    Homosexuella
    Ett hål
    En pinne
    ?

Jag tror helt enkelt inte att det blir bättre än så. 
  • Anonym (q)
    Fjäril Vingad skrev 2014-08-15 09:22:41 följande:
    Jaha! Ja ursäkta då.
  • Påven Johanna

Addera en pinne till i den röran och det blir rena pinnfighten av det. :(

• Anonym (Peace)

Man kan ju vara hetero och aldrig ha sex, likväl vara homosexuell och aldrig ha sex. Det handlar först och främst om känslor - inte sex.

varför det är intressant?
    Varför är något överhuvdtaget intressant?
    Tja, för att man är nyfiken?

Jag tror inte det besvarar TS alls, för men det resonemanget kan man ju avsluta alla diskussioner.

Om någon (en tjej t ex) är nyfiken på hur 2 killar har sex, så kan man
    1) säga skit i det du,
    2) som alla andra
    3) förklara hur man gör

Sen kan man läsa in en massa fördomar och annat i detta, men de hjälper knappast den stackare som frågar.

har sagt det tidigare, och säger det
    Den gay/bi man som tar illa upp vid en sån fråga, försätter sig själv i en diskriminerande sits, när massor med hetro, berättar glatt om sina sexvanor utan att ta illa upp.

Att berätta, minskar förhoppningsvis okunnigheten och kanske med det fördomarna mot gay.
  • lykantrophona
    fluu skrev 2014-08-14 20:51:39 följande:

Hur har du heterosexuell kvinna sex och hur kommer du och din partner överens om hur/vad ni ska göra? Applicera typ samma svar på dina frågor.

Håller med. Det är inte alltid självklart vem som gör vad när det är två av olika kön heller. Men kanske tror TS att det bara finns ett sätt att ha sex på... Obestämd

Alla homosexuella män har inte ens analsex.
  • Anonym (ehh)

Värst vad folk verkar ta illa upp av TS fråga?

Tycker inte alls att det är en konstig fråga. För att ha analsex (och ja, jag vet att man också enbart kan ha oralt m.m men nu tar jag upp analt) så måste man väl "mjuka upp" först, det är väl inte bara att köra in den, så jag har också funderat ibland. Det blir väl inte lika lätt för två män att byta plats som för en kvinna och man att byta ställning? Och just det att när de bytt plats, då är det väl inte så lätt att suga av den som just tagit en analt? eller? skulle själv inte tycka att det kändes så fräscht att varken suga eller runka en kuk som just befunnit sig i min röv.. Eller är det bara jag som tycker det?

Det är bara funderingar, jag har absolut inga föreställningar om hur homopar gör, jag har bara en stilla undran för hur de löser det jag nämnt ovan... Glad

• hännrick

Nyfikenhet finns överallt och frågar man inte så får man inget veta, som man säger.

Jag har aldrig haft sex med en annan man och har inga planer åt det hållet heller men ändå är jag nyfiken på hur bögar och lesbiska har sex, dels för att jag är en nyfiken jävel rent allmänt men även för att det garanterat finns ett och annat jag kan lära mig av dem.
Svar på tråden Hur har ni homosexuella män sex? Hur bestämmer ni vem som sätter på vem?