• Anonym (funderar)

Hur har ni homosexuella män sex? Hur bestämmer ni vem som sätter på vem?

Hur har ni homosexuella män sex? Hur bestämmer ni vem som sätter på vem?

Jag har några funderingar, jag själv är en heterosexuell kvinna och har undrat över hur ni homosexuella män gör. Bestämmer ni innan vem som tar en i baken? Eller kör ni att båda får penisen i baken?
    Eller runkar ena under tiden den andra sätter på och sedan är ni klara?

Märkliga frågor men jag förstår inte när det gäller män.

• Svar på tråden Hur har ni homosexuella män sex? Hur bestämmer ni vem som sätter på vem?
  • Monte
    Anonym (funderar) skrev 2014-06-15 22:36:07 följande:

Det finns ett hål och en pinne. Lätt att förstå men om det finns två pinnar? Vem sätter på vem? Hur ligger det till? Frågar eftersom jag vet inte.

Men du har väl en hjärna till förfogande?
  • Anonym (Peace)

värst vad fol var känsliga

de e bara att svara enkel, vi byter, eller jag är aktiv, eller passive etc.
    stackars trådstartaren har bara frågat.

• Not Nude

Ja alla bögar bara älskar analsex! ALLA!

Alltså har aldrig bara två bögar sex utan dom samlas alltid i grupper och då bildar dom knullringar. På så sätt får alla knulla röv och blir knullade i röven.

• Anonym (69"-man)

Jag tror att en stor del av homofobin beror på föreställningen om att bögar kullar röv dagarna i ända. Å vist tror även jag att det är något vanligare med analsex bland bögar än bland heterosexuella å mindre vanligt bland flator. MEN jag är övertygad om att det förekommer i alla grupper.

Jag har även fördomen att bögar har ett något mer varierat sexliv än de flesta Svensson-hetro paren. Det är ju många hetro som har sina standard ritualer när de ska ligga. Puss puss, lite pilli bästa fall någon form av oralsex innan det pippas, end of story. Bögar antar jag måste känna av och prova sig fram till vad partner har lust med vilket gör varje gång lite mer spännande för dem. Hur flator har sexuella har jag bara blivit matad med från porrfilm så min bild av det är nog rätt skev.

En liten del i att homofobin blivit något mindre tror jag beror på utbredningen av analsex i hetroförhållanden under de senaste decennierna och pegging på senare tid. Det är inte så udda att pilla lite där bak ibland länge på varken killar eller tjejer ????

Bögar, det är onödigt att bli stötta av frågan utan ytterligare ett sätt att öka förståelsen. För folk börjar ju fatta att bögar är vanliga människor med ett litet undantag och blir folk upplysta i frågan så tror jag det är ytterligare ett litet steg mot en bättre värld????

• Anonym (Hetero)
    Anonym (Peace) skrev 2014-06-22 02:12:30 följande:

värst vad fol var känsliga

de e bara att svara enkel, vi byter, eller jag är aktiv, eller passive etc.
    stackars trådstartaren har bara frågat.

Jo, jag tycker inte heller att det är något problem att det frågas. Det kan bara öka förståelsen för sexualitetens olika yttringar. Frågar någon mig kan jag svara att min fru är den aktivare och jag mera passiv. Oftast kör vi ridställningen, växlar till missionären ibland. Jag får orgasm för det mesta, hon mera sällan.
    För er är det ingen större skillnad på vem som är den aktiva och passiva alltså? Får ni båda orgasm "båda vägar"?
  • Anonym (Hetero)
    Anonym (69"-man) skrev 2014-06-22 07:31:42 följande:

Jag tror att en stor del av homofobin beror på föreställningen om att bögar kullar röv dagarna i ända. Å vist tror även jag att det är något vanligare med analsex bland bögar än bland heterosexuella å mindre vanligt bland flator. MEN jag är övertygad om att det förekommer i alla grupper.

Jag har även fördomen att bögar har ett något mer varierat sexliv än de flesta Svensson-hetro paren. Det är ju många hetro som har sina standard ritualer när de ska ligga. Puss puss, lite pilli bästa fall någon form av oralsex innan det pippas, end of story. Bögar antar jag måste känna av och prova sig fram till vad partner har lust med vilket gör varje gång lite mer spännande för dem. Hur flator har sexuella har jag bara blivit matad med från porrfilm så min bild av det är nog rätt skev.

En liten del i att homofobin blivit något mindre tror jag beror på utbredningen av analsex i hetroförhållanden under de senaste decennierna och pegging på senare tid. Det är inte så udda att pilla lite där bak ibland länge på varken killar eller tjejer ????

Bögar, det är onödigt att bli stötta av frågan utan ytterligare ett sätt att öka förståelsen. För folk börjar ju fatta att bögar är vanliga människor med ett litet undantag och blir folk upplysta i frågan så tror jag det är ytterligare ett litet steg mot en bättre värld????

Jo, det är ju så att allt flera heterosexuella män börjar upptäcka njutningen med analen och prostatastimulans. Så det borde inte vara så stort tabu mera. Jag har inte prövat men jag har förstått att det är jätteskönt.
  • Acubens
    Anonym (funderar) skrev 2014-06-15 22:36:07 följande:
    Det finns ett hål och en pinne. Lätt att förstå men om det finns två pinnar? Vem sätter på vem? Hur ligger det till? Frågar eftersom jag vet inte.
    Men om tjejen har strap-on då? Man kanske har en piska? Tjejen kanske vill sitta på mannens ansikte o bli slickad? 
    Det finns ju oändligt många sätt att ha sex mellan en man och en kvinna, precis som mellan två män. 
  • Anonym (Bi nyfiken)
    Acubens skrev 2014-06-24 10:31:53 följande:
    Men om tjejen har strap-on då? Man kanske har en piska? Tjejen kanske vill sitta på mannens ansikte o bli slickad? 
    Det finns ju oändligt många sätt att ha sex mellan en man och en kvinna, precis som mellan två män. 
    Så klart det finns massor men OM och i de osannolikt få tillfällen som trådskaparen undrar över, kan man kanske dra lotter?

Värst var nu krånglar till detta

Svara på frågan ur egna erfarenheter så kan säkert läsarna bilda sig en uppfattning.

Jag har lekt med killar några få gånger

Om det blivit analt så har jag vart den aktivs och tänder inte alls på att bli påsatt.

Over and out
  • Acubens
    Anonym (Bi nyfiken) skrev 2014-06-24 19:06:11 följande:
    Så klart det finns massor men OM och i de osannolikt få tillfällen som trådskaparen undrar över, kan man kanske dra lotter?

Värst var nu krånglar till detta

Svara på frågan ur egna erfarenheter så kan säkert läsarna bilda sig en uppfattning.

Jag har lekt med killar några få gånger

Om det blivit analt så har jag vart den aktivs och tänder inte alls på att bli påsatt.

Over and out
    Frågan är ungefär lika som att fråga ett heterosexuellt par om vem som bestämmer vilken ställning man ska ha sex i. Vad svarar man på det? Jo, man gör väl det man har lust med. Enkelt svar. 
  • Anonym (Peace)
    Acubens skrev 2014-06-26 10:37:48 följande:
    Frågan är ungefär lika som att fråga ett heterosexuellt par om vem som bestämmer vilken ställning man ska ha sex i. Vad svarar man på det? Jo, man gör väl det man har lust med. Enkelt svar. 
    var ju ett mkt intressant svar, typ de beror på :)
    låt mig tolka
    du är homosexuell
    i bland känner du för att bli påsatt
    och ibland känner du på att sätta på din partner

Rätt fattat?
Svar på tråden Hur har ni homosexuella män sex? Hur bestämmer ni vem som sätter på vem?