Väntar barn Umeå vintern/våren 2014/15
Åh, jag vet inte hur det är med er andra men för mig är det här en njutarmorgon då jag kan ligga i sängen och lyssna på regnet. Hoppas att ni har det lika bra.
Åh, jag vet inte hur det är med er andra men för mig är det här en njutarmorgon då jag kan ligga i sängen och lyssna på regnet. Hoppas att ni har det lika bra.
Jag hade inte spytt på typ 4 dagar när jag imorse kaskadspydde innan jobbet. Väl på jobbet meddelade appen att jag idag går in i vecka 15 och sedan läste jag detta. Idag är jag sjukt bitter.
Jobbigt för er som mår illa än, hoppas det går över fort!
Jag berättade på jobbet idag så det är skönt att slippa ha det som hemlighet längre. :)
Linnea: jag har kort på IKSU sport. I någon månad till iaf. Har inte bestämt mig ännu för hur jag gör sen. Funderat på mjukyoga. Annars gillar jag body balance men vet inte om jag klarar det längre.
Här fortsätter livet som vanligt. Träffat mina nya elever idag och det gick bra. Måste verkligen tänka efter hur jag klär mig nu för att det inte ska synas. Vill verkligen inte ljuga. Jag tycker inte om det.
Jo det gick bra, sååå skönt. Hon kunde inte se något som tyder på ryggmärgsbråck, ska tillbaka om 4 veckor för det mer rutinultraljudet och så kollar de nog samma saker igen. Vi ville se kön men den var inte samarbetsvillig så vi hoppas på bättre lycka nästa gång.