• Anonym (ts)

vem fan är elin?

hjälp mig att hantera det här. igår kom min sambo hem efter att ha varit med sina kompisar. med sig hade han en halvliters colaflaska med namnet elin. jag heter något helt annat så jag blev ledsen inom mig. varför köper han en flaska med en annan kvinnas namn på? varför inte en flaska med mitt namn för att visa att han älskar mig och att jag är hans kvinna? nu funderar jag på om det är någon på hans jobb han har börjat träffa i smyg. hur ska jag kunna lista ut om det är så? tacksam för svar för det här äter upp inom mig.

• Svar på tråden vem fan är elin?
  • Virre1979
    tobbe01 skrev 2014-06-09 15:00:25 följande:
    Orkar inte plöja genom denna tråd (trots att den säkert är mycket intressant). Vad är det för Cola-flaskor man kan köpa med namn på? Vad har jag missat?

Du köper inte mycket Cola va? :) kolla i affären nästa gg.
  • tobbe01
    Virre1979 skrev 2014-06-09 15:07:38 följande:

Du köper inte mycket Cola va? :) kolla i affären nästa gg.
    Hahahahaha nej jag köper aldrig Cola. Ska kolla nästa gång jag går och handlar. Idén verkar märklig.
  • Petite Chérie
    tobbe01 skrev 2014-06-09 15:22:25 följande:
    Hahahahaha nej jag köper aldrig Cola. Ska kolla nästa gång jag går och handlar. Idén verkar märklig.
    Man undrar ju hur många förhållanden som gått i kras p.g.a det här jävla påfundet. Jag och sambon tog oss igenom krisen men jag är inte så säker på att alla klarar av det.
    Crazy people don't know they're crazy. I know I'm crazy, therefore I am not crazy. Isn't that crazy.
  • Tihi

Det är jag som är Elin och din sambo köper colan med mitt namn för att visa alla att det är mig han älskar!

• Aikido
    Anonym (ts) skrev 2014-06-08 18:25:08 följande:
    då kan han väl för tusan ta en flaska med ett killnamn på om det inte är så noga.
    För det är ju inte någon risk att din sambo är lite bi?
  • tikki masala
    Anonym (ts) skrev 2014-06-08 18:13:11 följande:
    hjälp mig att hantera det här. igår kom min sambo hem efter att ha varit med sina kompisar. med sig hade han en halvliters colaflaska med namnet elin. jag heter något helt annat så jag blev ledsen inom mig. varför köper han en flaska med en annan kvinnas namn på? varför inte en flaska med mitt namn för att visa att han älskar mig och att jag är hans kvinna? nu funderar jag på om det är någon på hans jobb han har börjat träffa i smyg. hur ska jag kunna lista ut om det är så? tacksam för svar för det här äter upp inom mig.
    haha =)
  • Deelicious

Haha JAG är världens mest svartsjuka människa men det hade jag inte ens brytt mig om. 

Hur är ni i vanliga fall? Får han titta på filmer med nakna tjejer? Går ni på stranden tsm? Får han ha tjejkompisar?

• Jesssssica

Oj ? Jag visste inte att man var tvungen att köpa en Cola med namnet på den man älskar. Min sambo hade en flaska igår som det stod Gun på. Undra vem hon är Demon

• Petite Chérie
    Jesssssica skrev 2014-06-09 17:20:11 följande:
    Oj ? Jag visste inte att man var tvungen att köpa en Cola med namnet på den man älskar. Min sambo hade en flaska igår som det stod Gun på. Undra vem hon är Demon
    Gun har jag hört talas om och det är ingen pretty story. Du behöver ta tag i det här omedelbart.
    Crazy people don't know they're crazy. I know I'm crazy, therefore I am not crazy. Isn't that crazy.
  • Jesssssica
    Petite Chérie skrev 2014-06-09 17:30:56 följande:
    Gun har jag hört talas om och det är ingen pretty story. Du behöver ta tag i det här omedelbart.
    Oj då, läskigt.. Vi får nog ställa in bröllopet !
Svar på tråden vem fan är elin?