• Anonym (ts)

vem fan är elin?

hjälp mig att hantera det här. igår kom min sambo hem efter att ha varit med sina kompisar. med sig hade han en halvliters colaflaska med namnet elin. jag heter något helt annat så jag blev ledsen inom mig. varför köper han en flaska med en annan kvinnas namn på? varför inte en flaska med mitt namn för att visa att han älskar mig och att jag är hans kvinna? nu funderar jag på om det är någon på hans jobb han har börjat träffa i smyg. hur ska jag kunna lista ut om det är så? tacksam för svar för det här äter upp inom mig.

• Svar på tråden vem fan är elin?
  • Petite Chérie
    Jesssssica skrev 2014-06-09 17:33:11 följande:
    Oj då, läskigt.. Vi får nog ställa in bröllopet !
    Now if not sooner.
    Crazy people don't know they're crazy. I know I'm crazy, therefore I am not crazy. Isn't that crazy.
  • Lingonflickan
    Deelicious skrev 2014-06-09 16:45:20 följande:
    Haha JAG är världens mest svartsjuka människa men det hade jag inte ens brytt mig om. 

Hur är ni i vanliga fall? Får han titta på filmer med nakna tjejer? Går ni på stranden tsm? Får han ha tjejkompisar?
    Är du galen!!! Klart han inte får.  Tjejkompisar är ju helt livsfarligt för TS förhållande Vem vet vad som kan hända, många förhållanden var ju ren vänskap i början
    Puss!!
  • Raggarbrud

Oj oj oj, va´många andra kvinnor min man har..........mitt namn finns nämligen inte med på colaflaskorna.

• Lingonflickan
    Raggarbrud skrev 2014-06-09 18:30:00 följande:
    Oj oj oj, va´många andra kvinnor min man har..........mitt namn finns nämligen inte med på colaflaskorna.
    Det måste du kräva av Coca-Cola, de uppmuntrar ju till otrohet.
    Puss!!
  • vampyria2

Undra om det är samma Elin som min man kom hem med på sin jäkla flaska, jag hade ju läst den här tråden och visste ju vad det handlade om så jag tog den jäkla flaskan och kastade ut den genom fönstret Skrikandes
    Nått jag undrar över är om det är någon skillnad på om de kommer hem med en liten eller en stor flaska, mitt as till man hade en hel 1½ L med sig, bör jag vara extra orolig då eller   

• Majuni

Ts, tänk efter... Han köper en flaska med namnet Elin, han vill såklart att du döper om dig!? Det är hans sätt att tala om att han älskar dig men tycker Elin är finare namn och att du skulle passa i det namnet.

• Heidi 603

Jag tror inte någon bryr sig om vad som står på en Cola flaska? då borde min sambo reagerat med alla olika sorters namn jag har fått. Hade din sambo fått samma rektion om du kommit hem med en cola flaska där det står " Daniel " på?

• vampyria2

Nu är det katastoff här, sonen kom hem med en flaska där det stod Adam på, då måste han ju vara bög ju, kunde han inte ha hittat ett smidigare sätt att komma ut på snacka om att krossa ett mamma hjärta

• Lingonflickan
    Majuni skrev 2014-06-09 20:38:49 följande:
    Ts, tänk efter... Han köper en flaska med namnet Elin, han vill såklart att du döper om dig!? Det är hans sätt att tala om att han älskar dig men tycker Elin är finare namn och att du skulle passa i det namnet.
    Det är ju solklart!! Att jag inte tänkte på det tidigare! Han vill göra dig gravid och ge barnet namnet Elin. Se upp med p-pillren, göm dem!
    Puss!!
Svar på tråden vem fan är elin?