BIM Juli 2014
Orkar inte mer :(
Orkar inte mer :(
skumt, är på äl+3 o har typ liknande flytningar som jag får innan mens. vita som syns i trosan o ibland genomskinliga blöta`har oxå ont i svanken....
Har samma flytningar som jag brukar ha mellan äl o bim. Vita mjölkiga vattniga. Är på äl+5. Undra om de kört nu:(
Hej har ett problem o hoppas nån av er har råd... Ja o min man pratade igår om hur jobbigt allt är med att försöka bli gravid. Vi har oskyddat sen oktober men verkligen försökt nu med äl tester o smep metoden. Han berätta att han känner sej pressad när han vet att jag har äl o har svårt att komma o när han väll kommer så kommer typ mindre ut. Grejen e att utan att gå in på för mkt detaljer så föredrar han andra saker än vanligt vaginalt sex så drf kan jag inte heller låta bli o tala om for honom när äl är. När folk säger att de normalt att de tar upp till ett år menar dem att man försöker tajmar in äl etc 12 gånger eller bara har oskyddat.. Känns så skumt att vi verkligen försöker men ändå så blir det inget. På cb äl test på instruktioner står de ju att man ska söka vård om inget hänt efter ngr månader.? Ville bara skriva av mig o hoppas få lite råd. Jag har bim 8 juli så om en vecka typ. Känner inget just nu o har vanliga flytningar som jag brukar ha ca 1 vecka innan bim så har inget hopp.
Lämnade blodprov för några dagar sen och läkaren ringde nyss o sa att allt ser bra ut :) han kan se att ägglossning har skett. Tyvärr kan dem inte se graviditet på de blodprovet även om de vill. Mannen har tid den 1 augusti för han spermprov. Ska bli så skönt o få besked. Hoppas Såklsrt att jag e gravid nu.
Ni andra med BIM 9-11/6, har ni några känningar?
Jag känner mig gravid vissa dagar och inte gravid andra dagar. Men sambon är övertygad om att jag är gravid...
Ljusljus bruna flytningar som jag alltid får några dagAr innan mens så ja de väll bara ge upp för denna gång. Undrar verkligen hur de kommer kännas den gång man plussar.
Har sedan 3 månader tillbaka börjat få ljusbruna flytningar på bim -3-2... Fattar inte varför. Aja nu vet jag iaf att de inte tagit sej o mensen är på g. Suck... Vet inte hur länge man orkar hoppas o fortsätta. :(
hmm vet inte vad jag ska tro. har tidigare månader fått lite ljusbrunt på bim -1 sen dagen efter mens. nu började ljusbrunt på bim-3.. o de kommer o går, kommer ibland nästan svart liten prick pp pappret, de ju torkat blod om de så pass mörkt, känner inga andra mens symptom. har emellanåt jätteont i brösten typ som att de sår eller blåmärken. ojämn brunfärg runt vårtgårdarna typ som att de växer? åh hoppas inte mensen kommer. har googlat o man kan ha bruna flytningar runt bim o plussa.?