• eagle87

BIM Juli 2014

Hej hoppar också på här. Fan så trött på de här. Orkar inte ens tänka att vi ska försöka. Bim 9/7. 5 försöket första barnet.

• eagle87
    Kissekatten2014 skrev 2014-06-10 11:05:15 följande:
    Denna månaden tänker jag inte ens bry mig om äl tester eller att ha sex det får bli som det blir..
    Känner precis likadant just nu. Men tror de kommer kännas annorlunda när äl närmar sig. Jag har läkartid på torsdag. Vill kolla upp mig o min man. Jag vet att vi inte har försökt länge men att få svart på vitt att inget e fel tror jag kommer hjälpa mig slappna av. Har ljugit om hur länge vi har försökt.
  • eagle87

Jag är på dag 12 idag. Är bortrest men åker hem imorn. Så har inte följt planen. Ska börja testa med äl test på fredag alltså dag 14. Vore skönt med fullt utslag direkt. Men får de vanligtvis på dag 16-17. Fick mens på bim-2 förra månaden. Hoppas vi plussar denna månad. Vill inte ha mens IGEN.

• eagle87

Ni som använder cb lila när får ni äl flytningar? Jag fick blinkande gubbe idag är på dag 15. Har äl på dag 16-17 o har inga äl flytningar än?

• eagle87

Dag 16 o blinkande gubbe. Ska man testa igen på em eller vänta tills imorn morgon? Brukar alltid ha fast smiley på dag 16?

• eagle87

Blir så ledsen o irriterad, ja har aldrig äl flytningar, får utslag på cb lila,2-3 blinkande o. Sen fast. Känner av äl typ som värk etc. Ömma bröst, finnar, men aldrig flytningar. Börjar tänka att de drf det inte tar sej.

• eagle87
    snö 81 skrev 2014-06-25 07:57:01 följande:
    Clearblue ska man ta med morgonurin tydligen och stickor kan man med fördel ta mitt på dagen eller em/kväll.

Jag kör med både och för att inte missa stegringen.
    Ger clearblue pos samtidigt som stickorna?
  • eagle87
    snö 81 skrev 2014-06-25 10:20:06 följande:
    Jag tog ett clearblue (rosa) igår på morgonen och fick en tom cirkel. På em/kväll tog jag en sticka som blev positiv direkt och imorse fick jag glad gubbe på Clearblue.

Så för mig kändes det bra att se stegringen igår kväll så man vet att det är på G. Hade jag bara tagit Clearblue hade jag inte sett positivt förrän imorse och då kanske vi inte hade haft sex igår om jag inte vetat om att det är ÄL på G.
    Hmm ok jag använder cb lila. Började testa i fredags på Dag 14 fick tom cirkel. Lördag blinkande söndag blinkande testade igen söndag em fortf blinkande måndag fast gubbe som stannar där 48 timmar. Hade sex fredag lördag minns inte söndag måndag tisdag. Så hoppas de har tagit sig. Kommer inte ha sex idag. Har läst att vissa har äl flera dagar senare ån cb visar men tror att den visar rätt på mig.
  • eagle87

Är bara på äl+2. Känner redan värk i Svank o ljumska såklart inbillning. Hur ska man kunna orka vånta till bim? Fan hoppas de bara tar sig...

Svar på tråden BIM Juli 2014