• corran

BIM Juli 2014

Då kör vi igen, vi som har BIM i Juli 2014! Lycka till nu allihop, hoppas på plus! :)

• Svar på tråden BIM Juli 2014
  • Bebben84
    Andra augusti skrev 2014-07-30 13:33:53 följande:

Inget plus idag, men det är ju som sagt bara dag tio efter ÄL så kanske är det för tidigt. Känner mig i alla fall lite gravid, men det kan ju vara önsketänkande eller någonting annat som spökar :)

Anette79: Tackar!

Bebben84: När vi blev gravida första gången så hade vi sex sex dagar runt ÄL och lyckades på första försöket så det finns det olika uppfattningar om :) Lycka till med plussandet!

Mamma till en fantastisk Goding och hoppas på nytt storkbesök -15
    Jo alla säger olika men läst mycket om varannandag-metoden så vi provar det denna månad :). Förra månaden provade vi varje dag och det blev inget :/
  • Delinda
    Stokke skrev 2014-07-29 21:23:58 följande:

Är jätte glad för er som har plussat. Ett stort grattis, ni som tyvärr inte plussa, äg välkomna att hänga med oss andra i bim augusti.
    Själv har jag äl vilken dag som helst, håll tummarna för mig, snälla snälla !

Håller tummarna! :)

Själv är man på BIM+4 idag. Ingen mens och inget plus..
  • Andra augusti

Kom förresten på att det bara gick cirka tre timmar från det att jag kissade gången innan (vid halv fem) till att jag tog testet (vid kvart i åtta) imorse, kan det vara därför det blev negativt?

• Bebben84
    Andra augusti skrev 2014-07-30 21:44:15 följande:

Kom förresten på att det bara gick cirka tre timmar från det att jag kissade gången innan (vid halv fem) till att jag tog testet (vid kvart i åtta) imorse, kan det vara därför det blev negativt?

Jo tre timmar är lite om du fortfarande har låga hormonnivåer i kroppen :)
  • Bebben84
    Delinda skrev 2014-07-30 21:11:37 följande:
    Håller tummarna! :)

Själv är man på BIM+4 idag. Ingen mens och inget plus..
    Så länge mensen lyser med sin frånvaro så finns det hopp! Håller tummarna :)
  • Delinda
    Bebben84 skrev 2014-07-30 21:49:41 följande:
    Så länge mensen lyser med sin frånvaro så finns det hopp! Håller tummarna :)
    Sant! Vågar inte ens tänka på hur lycklig jag hade blivit om jag plussat. Gubben är bortrest till på söndag och jag har redan börjat leka med tanken att det vore så underbart att överraska honom med denna nyhet när han kommit hem. haha Dock har jag ju inte ens plussat, så går ju händelserna LITE i förväg.. ;)
  • Bebben84
    Delinda skrev 2014-07-30 22:22:08 följande:
    Sant! Vågar inte ens tänka på hur lycklig jag hade blivit om jag plussat. Gubben är bortrest till på söndag och jag har redan börjat leka med tanken att det vore så underbart att överraska honom med denna nyhet när han kommit hem. haha Dock har jag ju inte ens plussat, så går ju händelserna LITE i förväg.. ;)
    Förstår precis vad du menar! Jag har denna månad möjlighet att plussa på mannens födelsedag. Fatta vilken grym present jag skulle ge honom då ;). Så leker lite med den tanken jag med :). Men men, en bit kvar dit för min del så tar bara en dag i taget just nu. Hoppas din tant röd fortsätter att hålla sig borta och att du plussar nu i dagarna :)
  • Delinda
    Bebben84 skrev 2014-07-31 06:15:02 följande:
    Förstår precis vad du menar! Jag har denna månad möjlighet att plussa på mannens födelsedag. Fatta vilken grym present jag skulle ge honom då ;). Så leker lite med den tanken jag med :). Men men, en bit kvar dit för min del så tar bara en dag i taget just nu. Hoppas din tant röd fortsätter att hålla sig borta och att du plussar nu i dagarna :)
    Åh, snacka om världens finaste födelsedagspresent! Slå in en napp eller dylikt i ett fint paket med en lapp på; "Grattis till världens finaste blivande pappa!"

Är nog helt rätt inställning att ta en dag i taget. Försöker ha inställningen att "det händer när det händer", men kontrollfreak som man är så är det inte så lätt!

Heja oss!
  • FruA78

Inget plus denna gång heller ????Dessutom kom den en dag för tidigt och helt plötsligt har jag en menscykel på 24 dagar istället för 30-31 som jag alltid haft tidigare. Går över till augusti tråden och lycka till till er som är kvar och grattis till er alla som redan plussat.

• mrshellstrom

Tre olika test på tre dagar - svaga streck nästan direkt.

Tog även ett digitalt nu på morgon efter ett positivt från rfsu, men det är negativt.

Fattar inte :(

Någon som varit med om detta?

Svar på tråden BIM Juli 2014