BIM Juli 2014
Då kör vi igen, vi som har BIM i Juli 2014! Lycka till nu allihop, hoppas på plus! :)
Då kör vi igen, vi som har BIM i Juli 2014! Lycka till nu allihop, hoppas på plus! :)
Inget plus idag, men det är ju som sagt bara dag tio efter ÄL så kanske är det för tidigt. Känner mig i alla fall lite gravid, men det kan ju vara önsketänkande eller någonting annat som spökar :)
Anette79: Tackar!
Bebben84: När vi blev gravida första gången så hade vi sex sex dagar runt ÄL och lyckades på första försöket så det finns det olika uppfattningar om :) Lycka till med plussandet!
Är jätte glad för er som har plussat. Ett stort grattis, ni som tyvärr inte plussa, äg välkomna att hänga med oss andra i bim augusti.
Själv har jag äl vilken dag som helst, håll tummarna för mig, snälla snälla !
Kom förresten på att det bara gick cirka tre timmar från det att jag kissade gången innan (vid halv fem) till att jag tog testet (vid kvart i åtta) imorse, kan det vara därför det blev negativt?
Kom förresten på att det bara gick cirka tre timmar från det att jag kissade gången innan (vid halv fem) till att jag tog testet (vid kvart i åtta) imorse, kan det vara därför det blev negativt?
Inget plus denna gång heller ????Dessutom kom den en dag för tidigt och helt plötsligt har jag en menscykel på 24 dagar istället för 30-31 som jag alltid haft tidigare. Går över till augusti tråden och lycka till till er som är kvar och grattis till er alla som redan plussat.
Tre olika test på tre dagar - svaga streck nästan direkt.
Tog även ett digitalt nu på morgon efter ett positivt från rfsu, men det är negativt.
Fattar inte :(
Någon som varit med om detta?