• corran

BIM Juli 2014

Då kör vi igen, vi som har BIM i Juli 2014! Lycka till nu allihop, hoppas på plus! :)

• Svar på tråden BIM Juli 2014
  • Malinbarre
    Missk37 skrev 2014-07-27 20:08:49 följande:

Ni som har bim den 31, när ska ni testa er? Är ju nyfiken och vill testa tidigare :d

Jag har redan testat och plussat :)
  • Missk37

Har du, grattissss :D hade du bim nu? Vill testa haha men vågar inte. Ska nog fixa ett test så får sambon kolla denna gången

• Paulas mamma

Jag har en fråga! Säkert fruktansvärt dum men ändå. Jag är i tråden BIM augusti men denna tråden är mer aktiv så frågar här istället! Jag undrar hur det går till efter sexet, ligger man kvar så att spermierna får chans att komma fram? Jag går alltid och sköljer av mig efteråt och funderar nu på om det är dumt. Bättre att ligga kvar? Blir ju så kladdigt :) hur gör ni? Mycket tankar just nu :)

• Bebben84
    Paulas mamma skrev 2014-07-28 01:54:24 följande:

Jag har en fråga! Säkert fruktansvärt dum men ändå. Jag är i tråden BIM augusti men denna tråden är mer aktiv så frågar här istället! Jag undrar hur det går till efter sexet, ligger man kvar så att spermierna får chans att komma fram? Jag går alltid och sköljer av mig efteråt och funderar nu på om det är dumt. Bättre att ligga kvar? Blir ju så kladdigt :) hur gör ni? Mycket tankar just nu :)

Dom rekommenderar att man ska ligga kvar, med en kudde under höften, för att ge dom små en ännu bättre chans :)
  • Annette79
    Paulas mamma skrev 2014-07-28 01:54:24 följande:

Man ska helst ligga kvar en stund efteråt, gärna med fötterna högt upp så simmar spermierna lättare fram :)) Sen har jag hört skrönor om att vill man ha störst chans till att få en tjej ska man gå på toaletten direkt efteråt och pressa ut för "tjejspermierna" lever längre än killarna :))) Men då minskar man ju oxå spermiemängden i kroppen så lite mindre chans att bli gravid totalt sätt :)) Lycka till :)))
  • Fr1da

Har BIM idag (inte med på listan dock tror jag) och här lyser mensen med sin frånvaro. Haft molande värk av och till i snart en vecka och har verkligen trott att den ska komma. Men inte ens några spottings, som jag alltid brukar få. Kommer den inte i dagarna blir det ett test på onsdag

• Malinbarre
    Missk37 skrev 2014-07-28 01:13:36 följande:

Har du, grattissss :D hade du bim nu? Vill testa haha men vågar inte. Ska nog fixa ett test så får sambon kolla denna gången

Nej bim den 31 :) tack :)
  • Missk37

Oki :) vågar inte testa, velat fram och tillbaka haha. Får se om jag köper ett test i morgon efter jobbet (a)

• Rossarna

Okej tjejer håll i er... Jag tog just ett test och det står Pregnant 2-3 på det!!! Blev så jäkla chockad, har inga symtom och har left på som vanligt här på semestern i USA! Helt jäkla galet. Så ja första försöket tog det på, fick aldrig mens efter första piller stoppet. Är helt i chock nu. Shit. Men sjukt kul!!

• Pyret 85
    Rossarna skrev 2014-07-29 03:01:20 följande:

Okej tjejer håll i er... Jag tog just ett test och det står Pregnant 2-3 på det!!! Blev så jäkla chockad, har inga symtom och har left på som vanligt här på semestern i USA! Helt jäkla galet. Så ja första försöket tog det på, fick aldrig mens efter första piller stoppet. Är helt i chock nu. Shit. Men sjukt kul!!

phpBxmpVm76647.jpg

Grattis!
Svar på tråden BIM Juli 2014