Inlägg från: Lollipoppan |Visa alla inlägg
  • Lollipoppan
    ramada skrev 2014-06-11 14:18:54 följande:

Hoppar på här jag med! 31 år, 3:e försöket på första barnet (2:a seriösa) tänker köra som förra månaden enligt "metoden" i andra tråden då det var första månaden då jag tempade och vi faktiskt allvarligt försökte, men vi missade på nån dag här å där så nu testar vi att följa slaviskt utan missar smile5.gif
    Jag har BIM 3/7

Vilken metod? (Nyfiken). Tänkte att det kanske är bäst att göra det varje dag från mensens sista dag till BIM. Hur gör ni andra?
  • Lollipoppan
    ramada skrev 2014-06-11 19:05:44 följande:
    Enligt den dokumentären The Amazing Race så var det ju så att man skulle ha sex varannan - var tredje dag för att det skulle återbildas fler och pigga simmare + att det då inte skulle ligga massa döingar i vägen, kroppen hinner spola sig själv lite mellan gångerna om jag då förstått det hela rätt smile1.gif
    Ok, låter ju iofs lite mer bekvämt. Vill ju inte få skavsår ;)
  • Lollipoppan
    Gudinnan skrev 2014-06-15 01:28:14 följande:

Mensen kom smile4.gif

Da solen lyser op over Danmark, så ved jeg , at jeg får en chance til ? ?
    Tråkigt! Vet hur det känns, men på det igen!
  • Lollipoppan
    NILE90 skrev 2014-06-15 21:48:12 följande:

CD8 idag, så nu har sexandet påbörjats enligt SMEP-metoden. :)

Dag 8 för mig i morgon, befinner mig dock 45 mil från min man så det blir inte lätt. Funkar ju inte via telefon tyvärr ;). Får bli dag 10, då är jag hemma igen. Dock med huset fullt av folk. Tyst, snabbt och diskret får det bli, men vad gör man inte;)!!
  • Lollipoppan
    NILE90 skrev 2014-06-16 10:41:53 följande:
    Det är så typiskt, jag hade lägenheten full av folk förra perioden, så vi hann inte avsluta metoden. 
    Den här gången ska vi nog lyckas fullfölja metoden helt och hållet, men nu är jag brakförkyld istället så det är väl inte sådär jätteromantiskt och tändande. Haha
    Haha nej men som sagt man gör allt, rädd att missa den där förbannade ÄL. Som min man sa: det känns lite industriellt det här. Haha
  • Lollipoppan

Tror faktiskt jag kan ha ÄL redan idag dag 10. Har ÄL flygningar och lätt molvärk samt just nu ett hugg i ena sidan!

• Lollipoppan

Här har vi kört på sedan dag 9, dag 11 idag. Vet inte riktigt när ÄL infaller kör ej med tester. Tyckte jag kände dag 9 men sedan inget. Kör SVD för säkerhetsskull ;) (sex varje dag). Tänkte kanske hålla upp någon dag, sedan sista veckan kanske varannan räcker.

• Lollipoppan
    joss82 skrev 2014-06-25 18:17:19 följande:
    Håller helt med dig, snö 81. Det är lätt att det känns lite pressat kring äl. Min sambo kan tom ha lite svårt att komma, vilket han absolut aldrig har annars.
    Samma här, tillslut gick det inte för min man längre efter ett antal dagar på raken. Så nu tar vi ett brejk, har det inte blivit denna månad så får det va. Tror iallafall vi gjorde det på ÄL enl period tracker.

Men sedan igår har jag haft lite molvärk och rosa-bruna flytningar. Någon mer som haft så? Har ju inte ens gått 1 v sedan ÄL så det borde ju inte vara nidblödning, eller?
Svar på tråden BIM Juli 2014