Edvina skrev 2014-09-04 17:43:39 följande:
Dagens rutinultraljud gick bra!! Skönt Jag som inte varit ett dugg nervös innan höll på att gå upp i atomer under morgonen! Men allt såg bra ut, bf 29/1 fortfarande. Hon sa att kub datumet har visat sig stämma bättre än det datumet man får vid rul. Moderkakan låg bak men långt ner och täckte delvis utgången. Den brukar dra sig uppåt men jag måste komma tillbaka i v. 32 och kolla med ul. Vi frågade om kön, det kändes "rätt" när vi var där har ju aldrig kollat innan. Dock blev vi kanske inte så mkt klokare..?! Bebis knep ihop benen och hon försökte se från alla håll och såg ingenting som stack ut iaf. sen såg hon tre prickar!? som hon trodde kanske kunde tyda på flicka men hon var verkligen inte säker. Så det kanske bara är mer förvirrande?! Jaja, spela roll... Det visar sig ju tids nog Jag är så lycklig att h*n verkar må bra
Med första barnet ville vi verkligen veta kön men BM sa att hon inte kunde se. Med andra barnet ville vi inte veta men BM sa att "vill ni veta kön så kommer jag nog göra er besvikna för jag kan inte se vad det är". Jag har två flickor. Säger BM samma sak den här gången är jag helt övertygad om att det är en till flicka på G.
Så Stampe och Edvina, jag tror bestämt att det är är tjejer i era magar! ;)