• mini75

Min dotter har börjat kissa och bajsa på sig igen... fler med samma problem?

Min dotter har varit utan blöja på dagen i minst ett år, hon fyller 4 i augusti. Nattblöjan lade hon i början på året och allt gick så smidigt och bra. Men sen har hon haft lite "bakslag". Hon kissar på sig flera gånger om dagen och iblan kommer det även bajs. Som idag tex var vi på en lekplats och lekte, hon kom till mig och sa att hon ville hem och då förstod jag att hon bajsat i byxan.
    Hon kissar i sängen på natten oftare än hon inte gör det. Tycker det är lite märkligt att det har blivit så mycket nu. 
    Hon har annars inga problem att gå på toa, varken kissa eller bajsa. Men jag försöker hålla koll på henne och be henne gå regelbundet men trots det händer olyckor.

Är detta vanligt? Ska jag bara låta det vara eller ska man kolla upp det på bvc?

• Svar på tråden Min dotter har börjat kissa och bajsa på sig igen... fler med samma problem?
  • mini75

Tack för era svar! Jag lämnade ett urinprov som var helt normalt, inga konstigheter så det kändes skönt att veta det. Och nu har hon varit "duktig" i flera dagar - typ sen jag skrev inlägget....
    Dock har hon fått ha blöja på natten för att det inte ska blir så mycket byte på natten. Men den är oftast torr på morgonen.

Det går väl upp och ner antar jag det där men var lite less på det så undrade om det fanns fler med samma erfarenheter vilket det ju fanns

Svar på tråden Min dotter har börjat kissa och bajsa på sig igen... fler med samma problem?