Inlägg från: Limaliie |Visa alla inlägg
  • Limaliie

Ni i tredje trimestern, hur mycket sammandragningar har ni ungefär?

Som rubriken lyder kommer de utspritt eller har ni några på en timma, sen inga fler på några timmar osv...

Vore intressant och se hur andra har det då jag själv har en hel del vissa dagar.

• Svar på tråden Ni i tredje trimestern, hur mycket sammandragningar har ni ungefär?
  • Limaliie

Tack för era var, men hur mycket har ni ungefär tror ni? Jag tycker det är så svårt o veta vad som är normalt och min BM säger bara så länge de inte gör ont eller kommer regelbundet är det ingen fara.

Men vissa dagar har jag säkert 25 st.

• Limaliie
    tildaa skrev 2014-06-02 19:13:50 följande:
    Jag kan ha regelbundna ibland.
    Sen ibland kommer dom bara vid ansträngning.
    Just nu sitter jag och kollar på tv och har haft 4 stycken på 10 min. Men dessa har inte gjort ont.
    Ibland kan dom göra ont.
    Ok har du påverkad tapp?
  • Limaliie

Förstår det. Obestämd här vägrar de kolla min tapp för de inte gör ont eller är regelbundna. Hade känts mycket enklare om man bara visste den var opåverkad,

• Limaliie
    annasofiejansson skrev 2014-06-02 19:50:18 följande:
    Nu vart jag ännu mer orolig vet ni något om man känner lite sammandragningar bara är det negativt?
    Nejdå alla är olika, jag har en jättekänslig livmoder tydligen och haft sd sedan v 16. Men vissa känner inte av dom eller har många alls. Inet konstigt med det.

Var glad höll jag på att skriva....skönt att slippa oroa sig över dom eller få dom, så skönt är det inte
Svar på tråden Ni i tredje trimestern, hur mycket sammandragningar har ni ungefär?