Gravid Kungsbacka
Hej
Jag bor i Kungsbacka och är gravid och har just gått in i vecka 17. Finns det några fler där ute som bor i närheten och som vill följas åt under den spännande tid vi har framför oss? (kanske även ses) Hoppas på svar
Hej
Jag bor i Kungsbacka och är gravid och har just gått in i vecka 17. Finns det några fler där ute som bor i närheten och som vill följas åt under den spännande tid vi har framför oss? (kanske även ses) Hoppas på svar
Åh det var tyvärr krångligr från min mobil :/ Om ni startar en facebookgrupp går jag gärna med i den istället
Jag mår också bra i min graviditet och har gjort det de senaste månaderna. Nu börjar dock trötthet, ryggont och liknande ta form men sådant får man räkna med :) Jag träffas också gärna på en fika, kul att träffa lite nya människor :) Hur gamla är ni allihopa?
Känns skönt att det mesta av graviditeten har gått..en höst med massa att se fram emot förstås :) Jag är 31 år.
Jag mår också bra i min graviditet och har gjort det de senaste månaderna. Nu börjar dock trötthet, ryggont och liknande ta form men sådant får man räkna med :) Jag träffas också gärna på en fika, kul att träffa lite nya människor :) Hur gamla är ni allihopa?
Ja jag såg att det var redan imorgon ni skulle ses :) kan tyvärr inte då :( men är gärna med nästa gång ni ses.
Ja är i v 35 nu så det går framåt jag mår bara bra. Det är andra barnet för min del. För dig?
Jag såg om fikan förresten. Jag???? Kan tyvärr inte då men är jättegärena med en annan gång!!
Ja jag såg att det var redan imorgon ni skulle ses :) kan tyvärr inte då :( men är gärna med nästa gång ni ses.
Förresten är det nån i gruppen som liksom jag har anmält sig till gravidyoga på yogaroom som börjar i september? Hade varit kul att ses där.
Gravidyoga låter spännande, visste inte att de hade det...
Jag kikade på hemsidan och det var inte så farligt dyrt heller.
Vilken dag och tid är det? Hittade inte det på hemsidan...
Nu lyckades jag skapa en grupp på FB, Mammor i Kungsbacka BF 2014. Hoppas ni hittar den, annars får jag ändra inställningarna ????