Gravid Kungsbacka
Hej
Jag bor i Kungsbacka och är gravid och har just gått in i vecka 17. Finns det några fler där ute som bor i närheten och som vill följas åt under den spännande tid vi har framför oss? (kanske även ses) Hoppas på svar
Hej
Jag bor i Kungsbacka och är gravid och har just gått in i vecka 17. Finns det några fler där ute som bor i närheten och som vill följas åt under den spännande tid vi har framför oss? (kanske även ses) Hoppas på svar
Hej på er! Bor också i Kungsbacka och jag och min sambo väntar vårt första barn 12 november. Är från Kungsbacka men bott i halmstad i fem år men är nu tillbaka på hemmaplan igen :) hur mår ni i era graviditeter nu?
Fru Hultgren:
Gick med i din grupp nu. Hoppas att det blir nån fika.
Det där med att vara orolig känner jag igen. Både min dotter och bebisen i magen är IVF barn och jag har haft en extrem oro att nåt skall gå fel. Men det börjar bli bättre nu när man gått över halva tiden. Skönt! Det hjälper att man känner bebisen mer och mer nu också. Jag började att gå på Qvinnolivet men bytte till Calanderska av olika skäl. Gick där under förra graviditeten också men då hetter det Mama Mia.
Vi frågade efter kön på RUL men bebisen låg mest med ryggen åt oss eller höll ihop benen så hon kunde "bara" ge oss en 80 % svar, men vi skall kolla igen vid ett senare tillfälle.
Hej
Jag hoppar gärna in här. Vet inte hur jag hittar den gruppen ni skriver om här ovan? Har bf 22 sept och bor iKungsbacka.
Hej
Jag hoppar gärna in här. Vet inte hur jag hittar den gruppen ni skriver om här ovan? Har bf 22 sept och bor iKungsbacka.
Åh det var tyvärr krångligr från min mobil :/ Om ni startar en facebookgrupp går jag gärna med i den istället
Åh det var tyvärr krångligr från min mobil :/ Om ni startar en facebookgrupp går jag gärna med i den istället
Hej
22 september, spännande det är ju snart ju. Hur mår du? Är det första barnet?
Hej på er! Bor också i Kungsbacka och jag och min sambo väntar vårt första barn 12 november. Är från Kungsbacka men bott i halmstad i fem år men är nu tillbaka på hemmaplan igen :) hur mår ni i era graviditeter nu?