• cosinus

snälla hjälp mig. jag ber er...bilder finns

ursäkta om jag är trög men ammar du alls som komplement till ersättningen? För isf kan ju lite och varje gå över till honom från dig.

Min ena son är prickad och blodprovad vid 2 år och negativt på allt. Han visade sig senare (genom uteslutning) reagera på ägg och jag misstänkte även fisk.

Nu förra året togs ett nytt blodprov för att kolla nötter och mandel som han fått ont i magen av och det provet gav utslag på både ägg och torsk som han nu då äter igen utan problem och läkaren tyckte vi kunde fortsätta med det då han inte synbart reagerar på det. Men det gjorde han ju som liten trots att proverna då var helt negativa.

När han var mindre var han alltid hysteriskt prickig på sommaren, förmodligen korsallergi med pollen, han drack tavegyl som andra ungar dricker välling för att hålla det någorlunda under kontroll. Nu i år, som 8-åring reagerar han även på endast pollen med kli i ögonen och huvudvärk. Men tidigare har vi bara märkt det när det korsat med mat. Han blir ff prickig framförallt i kombination med stenfrukter men det har minskat betydligt sen han var pyttig.

Svar på tråden snälla hjälp mig. jag ber er...bilder finns