Fru Gustavsson skrev 2014-05-30 10:01:40 följande:
Kul att så många anslutit sig hit! Alltid roligare att följas åt med andra som vet hur trist och krämpigt det är såhär på sluttampen. Man vill ju bara träffa bebis nu liksom
Vi skulle färdknäppa igår för att möjligen sätta igång iallafall lite sammandragningar eller hjälpa tappen på vägen till att utplånas, men alltså det är inte romantiskt nånstans.. haha!
För oss slutade det med att mannen fick ont i händerna först, sen knäppte det till i höften som om den hoppat ur led... vi låg istället och kved av skratt och smärta så där tog det försöket tvärstopp.
Tror vi helt enkelt sparar dendär sängtangon till efter vår son är född för att inte helt förstöra vår sinnesbild av sex...*s*
Har druckit hallonte, blev så nyfiken av att många sagt att de fått fler sammandragningar av det, men det har iallafall inte jag märkt av. Däremot är det ju gott, så det är ju bra det.
Fler som vaknar varje morgon och är lite snopen att inget har satt igång än? Haha, det är ju helt ologiskt, jag vet, för det är ju inte ens nära BF här ännu.. men ändå, så tror jag varje kväll jag går och lägger mig, att det kommer att ske "något" just inatt...
Hehe samma här, jag letar hela tiden efter tecken på att det börjar närma sig men det känns som att det kommer dröja några veckor till..