7-åring som blir mobbad av sin kompis
Min dotter går på sexårs. Fick äntligen en bästis efter en jobbig skolstart men nu nör dom är bästisar har det barnet börjat mobba mitt barn. Slagit henne flertal gånger när hon blir arg på henne, startar rykten om min dotter (viskar till dom andra tjejerna att min dotter är olika saker), hotar med att hon ska ta hennes saker osv. Min dotter kommer hem och är rädd och vill gömma sina saker som hon har i skolan, vill ha med sig påsar och väskor så att kompisen inte ska komma åt dem.
Föräldrarna har vi pratat med och de tog allting bra och pratar med sitt barn hemma men barnet slutar liksom inte. HOn kväver mitt barn totalt och hon låter inte henne hitta andra kompisar att leka med. Min dotter försöker men det är då hon angriper henne på de olika sätten, både fysiskt och psykiskt. Min dotter är bra på att berätta men samtidigt försvarar hon sin kompis ibland för hon vill SÅ gärna ha en bästis.
Lärarna har 0 koll, vi har pratat med dem men det finns ingen personal ändå när man hämtar från fritids, dom sitter i en klunga 50 meter ifrån.