övernattning på dagis!!
Behöver jag påpeka att mina barn inte går på dagis längre!? Tacka gud för bra dagmamma, som iallafall frågar föräldern INNAN saker och ting tas upp med barnet!
Sextiotalisten: jag har inte skrivit att alla måste delta och att det är klart att det kan finnas orsaker som gör att det inte funkar för den enskilda men om den stora massa gillar det och tycker att det är en super bra ide ska då den enskilde få sätta agendan för att just den inte gillar det? Kollektivbestraffning är förbjudet i Sverige ;)
Nä vad jag menar är att vi får väl hitta på roliga sanering vi får väl prata om det, sen de barn som inte kan av nån anledning får helt enkelt lära sig att det är mamma och pappa som bestämmer och attiskans så kan man inte vara med på vissa saker.
Sexotiotalisten: när det gäller att barnet egentligen inte vill så är det faktiskt förälderns ansvar att känna sitt barn och veta vad det är redo för och inte, den stora massan bör inte få stå tillbaka för den enskilde individen, det är så det fungerar i samhället och det är så det bör vara anser jag.