• nica

BF 5 juni-2014. Fler?

Låter ju som massa tecken på att de kan vara på g.

Jag har lämnat mina grabbar och slöar nu:-P ska snart ta en promenad då de är en så fin kväll min syster hade drömt att bebisen skulle komma inatt men jag tror inte alls på de.

• nica

Men åhh vad dom ska vara dryga. Ska de vara så svårt att "hjälp" dig lite på traven men en svepning, eller iaf tala om du är mogen m.m.

Trodde ju nästan att de skulle vara på g för dig

• nica

Snowboard- känns som man måste överdriva om de ska göra mer...men jag hoppas verkligen de kommer igång för dig snart. Gick 12 dagar över med äldsta sonen och tiden gick så långsamt+ att jag hade foglossning och bodde på 3dje våningen utan hiss. Igångsättning behöver inte vara långdragen och jobbig.

Devlins- trodde ju nästan du fått din lilla knodd då du var så tyst:-P

Snart dags för bm...tror jag ska vara extra ynklig idag så jag kan få hinnsvepning:-P ( är annars den typiska personen som inte vill vara till besvär)

• nica

Bm försökte sig på hinnsvepning...tappen var bakåt och ca 3cm. Så förhoppningsvis händer de något!

• nica

Hon fick en ett finger och svepte rundor så gott hon kunde. Men känner inte av något alls vet inte hur ölänge man kam vänta sig för att veta om de gjort någon nytta eller ej.

Snowboard- låter ju som de kan vara på g. Hoppas nu de sätter igång ordentligt för dig.

• nica
    Snowboard skrev 2014-06-16 21:25:42 följande:
    Vattnet har gått, formligen forsade och blötte ner de enda byxorna jag kan ha. Men nu är vi iaf påväg in för koll. Kommer nog att bli hemskickad igen dock. Känner inga värkar men stark mensvärk.

Yes äntligen händer det något för dig lycka till!
  • nica

Hoppas de är min tur sen får se under närmsta dygnet om något händer eller ej.

Nu blir de glo lite tv och bara ta de lugnt och hoppas

Devlins- har du känt av något mer?

• nica

Inga känningar alls på att hinnsvepningen gjort någon nytta bf +8 idag ska iväg och köpa mig en kamera idag iaf så något att göra :-P

Trist att du inte känner något, jag hoppas att du slipper gå över allt för långt tid iaf.

• nica
    Snowboard skrev 2014-06-17 19:45:00 följande:
    Halloj hörrni, nu har segisen Rasmus tittat ut! Det blev en kanonförlossning dessutom! 12 timmar från vattnet till att han kom ut. Visst gjorde det satans ont men jag klarade mig med enbart lustgas, trodde jag aldrig. 3292 g och 51 cm en liten herre trots lång jäsning. Fick sy 4 stygn innuti härligheten pga att han kom ut med armen först men sprack ingenting i övrigt. Jag är dödsnöjd!

Jag vet verkligen hur jobbig väntan är, det harni ju sett på min klagomur, så kämpa på hörrni ni är grymt tappra!!

Stort grattis till lilla rasmus han var ungefär lika "stor" som min första som var 12 dagar över tiden.

Skönt att allt gick bra njut nu riktigt ordentligt av din lille plutt.
  • nica

Snowboard- får se om min bebis är envisare än din är på bf+11 idag. Hoppas du fått en härlig midsommar

Svar på tråden BF 5 juni-2014. Fler?