BF 5 juni-2014. Fler?
Tack holk
Låter verkligen inte som du haft särskilt bra upplevelser med förlossning eller efter. Hur mår ni nu? Hoppas att du får njuta för fullt med dina små guldklimpar
Tack holk
Låter verkligen inte som du haft särskilt bra upplevelser med förlossning eller efter. Hur mår ni nu? Hoppas att du får njuta för fullt med dina små guldklimpar
Snowboard- hur går det? Mensvärken blivit värre?
Snowboard- förstår att du är trött, gnällig och irriterade nu. Du har ju gått över en vecka och mår inte super. Man får gnälla då på något sätt känns de lite bättre Hoppas de vill komma igång förre måndag för dig.
Jag har bm tid på måndag och får ev. Hinnsvepning då om bebisen inte vill titta ut förre.
Devils- hade bf i måndags men räknade med att gå över. ..även fast man hoppas att bebisen vill komma tidigare. Gick över 12 dagar med förata och 6 dagar med andra så får se hur de blir med denna lilla plutt.
Devils- slemproppen har gått i omgångar för min del men intalar mig själv att de endå inye kommer hända något. Eller som igår när de tryckte ner något så in i... känns nästan som de inte blir någon bebis:-P de är skönt att passerat bf då vet man att de inte är allt för långt tid kvar...dock är de ju dom längsta dagarna på en graviditet :-/
Jag hoppas ju verkligen inte att du behöver gå enda till juli! Usch känns som du har haft envisa bebisar.
Snowboard- hinnsvepning har jag tagit upp att jag önskar om jag skulle gå över tiden p.g.a oro att bebisen inte ska få den näring hon behöver. Sist visade sig att min son inte fått tillräckligt med näring. Fick hinnsvepning med andra barnet. ..inte skönt men de satte fart på förlossningen
Jag hoppas de sätter igång för dig snart...när de starta för mig de andra 2 ggr har jag känt 0 symtom på att de var på g. Sen en natt vaknade jag av värkar. Så hoppas ditt vill sätta igång inatt.
Devils- förstår att de var en stor besvikelse när de inte kom igång och kanske känns som övertid nu redan och då måste du kanske ändå vänta rätt länge
Purlan- så skönt att allt gick bra till sist. Hur mår lilla gossen? Hur känns det med 3 barn?
Har inte bestämt mig helt om de blir hbg...hur var din erfarenhet om hbg?
Hur går det för er andra? Själv är de väldigt lugnt här. ..hon trycker ner en hel del på kvällarna men annars inget.
Bf+4 idag. Orkar inte vara så flitig och roa mina grabbar...så just nu sitter dom och kollar wall e och jag slöar i soffan :-P
Dom roar sig själva rätt bra dock när dom inte bråkar.