Allt fler barn omhändertas
Litar inte på mitt gamla BVC då just detta hände, helt korkade människor som ibland jobbar där anmälan och ett akut LVU fick jag.
Anledningen för hon hade gått ner lite i vikt med samband av maginfluensa, som hon hade 4ggr på mindre än 2 månader. I anmälan va det oror att hon inte fick nån mat. tog 2 år att kämpa i mot soc.
Soc tog detta fel, och sen gjorde soc sina egna lögner, när vi höll på så hotade soc mig ex antal gånger och sa till mig att jag aldrig skulle få tillbaka min dotter, vi skickades på utredningshem under sommaren och då va det semester så inget gjordes där, efter semester så kom dom med att ett lvu skulle sättas och att de va bara tvungna att sätta mig nånstans under deras semester.
Hatar soc, kan inte förstå än i dag att ,man kan göra så mot en familj som har det bra, att få min dotter att tro att jag över gav henne, att varje gång jag fick se henne gal skrik hon av gråt för hon inte fick följa med. Hon va 2år när dom tog henne, och soc va ute efter mig från första dagen min dotter föddes, - anledning? jo jag va en ung mamma.