• Anonym (ellen)

Pergotime.

Hej, får jag vara med? Tar min första kur från torsdag. Nervöst! Hoppas på inga biverkningar men att äggblandningen växer stor. Ska på vul nästa vecka.

• Anonym (ellen)

*äggblåsan. inget annat

• Anonym (ellen)

*äggblåsan. inget annat

• Anonym (ellen)

Ja, spännande Och nervöst! Och så förhoppningarna. Gjorde du ältest? Fick du utslag nångång? Vet du när din bim är? Ska du göra blodprov? Sorts...många frågor Åt du dag 5-9 eller 3-7?

• Anonym (ellen)

Okej, hoppas du inte får mens utan plus! Jag tänkte nog testa med ältest. Blir lite osäker på när man borde börja. Ska på vul dag 11 eller 12 så tänker att jag kan vänta till dess iallafall. Mådde du dåligt under tablettdagarna? Hur mår du nu efter?

• Anonym (ellen)
    Babyboom skrev 2014-05-21 01:34:48 följande:
    Hej! Jag hänger på här om det är okej. Jag och sambon har försökt i snart 2 år nu och fick pergotime utskrivet förra månaden, så började nu i maj. Är nu inne på dag 16 och misstänker ÄL igår då jag hade molande värk i princip hela dagen.. Känner mig dock fortfarande spänd i tjejmagen. Kul om vi kan följas åt! :)

Två veckors väntan börjar Och jag hoppas min äl kommer i nästa vecka! Sen får jag räkna ned. Du äl testar inte heller? Vi har försökt två år snart...
  • Anonym (ellen)
    Anonym (ts) skrev 2014-05-21 07:12:01 följande:
    vi har sex varannan dag ifall

Då kan ni inte missa
  • Anonym (ellen)

Inga spermaprov lämnade här heller. Har egentligen bara gjort en vul....inga blodprov eller så. Något har blivit konstigt efter senaste missfall så får se om kroppen kickar igång med pergon.

• Anonym (ellen)

nu såg jag varför det frågades om spermaprov, stod i bipacksedeln. Första tabletten tagen, när kom era biverkningar.

• Anonym (ellen)

Okej, får se hur dagarna blir. Än så länge känner jag ingenting. Känns bra att vara igång nu. Och en vecka kvar till vul. Hoppas kroppen svarar bra!!

Svar på tråden Pergotime.