(hm): Jag kan varken bevisa eller motbevisa i en ev domstolsförhandling. Samtidigt var jag sovande och hur troligt låter det att det tas på allvar efter alla andra uppenbara våldtäkter som gått till domstol, vilket bara gjort att de tjejerna blivit smutskastade. Jag väljer hellre sitta med skammen själv över att jag inte vaknande och upptäcktes när barnet redan var tillverkat än att hela befolkningen vet.
På fullaste allvar skulle jag inte bli trodd och om jag skulle bli trodd får jag svara på mycket frågor som jag redan nu får höra av b.la familjerätten medan utredningen gjordes.
Då det inte visade sig vara min dåvarande kille som var pappan var jag tvungen uppge vilka vänner/bekanta jag umgåtts med som vänner (inget sexuellt) och på så vis kom det fram att det hela hade hänt. Det var först då jag anade ugglor i mossen.
Alltså jag har gått genom en hel graviditet i tron på att min dåvarande var pappa, och det sprack pga min icke planerade graviditet. En domstol skulle inte ta det som bevis för att jag inte var med på noterna, snarare att jag ville ha sex med barnets biologiska pappa.
Hade jag vågat och haft mer på benen hade jag anmält fast det snart gått 1 år sen det hände vilket jag borde göra. Men jag är en mes, fegis och vågar inte.