stora tuttar
Mm det kan jag uppfylla ;) både stora och naturliga ;pJadu det får du fråga exet om... Nä men så är det ibland är ju inte bara brösten som avgör
Önskemål från Clark73:
Det ser väldigt snyggt ut.......
Mm det kan jag uppfylla ;) både stora och naturliga ;pJadu det får du fråga exet om... Nä men så är det ibland är ju inte bara brösten som avgör
Önskemål från Clark73:
Det ser väldigt snyggt ut.......
Inte jättestora men inte små heller
Mm är något återkommande hos mig när jag mår dåligt att jag söker denna typ av bekräftelse och vet när jag mår bra att det är ett dåligt beteende och något jag inte bör göra..
Jag är tacksam över att de flesta här i vill mitt bästa, tack hoppas du har rätt, just nu känns det långt bort men har heller ingen brådska vill läka ordentligt så jag inte sätter mig i en dålig relation
Jag har 80k är inte supersmal men inom normalvikt, smal midja och stor rumpa. Gillar mina bröst men kommer att göra en förminskning för att rädda ryggen. Ser fram emot att få lite lättare att hitta både kläder och underkläder.
Dom är lite i vägen ibland haha skulle tatuera en kille för nån dag sen och ställningen blev lite klurig. Slutade med att han helt enkelt fick en tutte i näven
Inte några jättebröst men känsliga o sugvänliga.
Tack, det var snällt sagt. Känner mig absolut inte pressad, om andan faller på någon gång så blir det en bild, annars inte.
Ja, dem är naturliga. Vilket vid den storleken betyder stora och tunga.
Blev din fru nöjd med förminskningen?
Gillar ni bäst naturliga eller fakeboobs