• Clark73

stora tuttar

Anonym (Johanna) skrev 2018-06-10 17:14:15 följande:

Jag tror att H är väldigt ovanligt. Jag har en kompis med F och de är stora men i förhållade till hennes kropp så ser det ändå hyfsat normalt ut. Själv har jag C/D men pga min midja så ser de större ut ibland. :) 

Jag ber också snäll om att få se dina bröst ;)
  • Clark73
    Anonym (Johanna) skrev 2018-06-10 18:24:43 följande:
    De ser ibland större ut. Beror på vad jag har på mig för tröja samt vilken bh jag har. Jag vill inte visa bara tuttar på nätet men här är med bh på. Ursäkta tant-bh:n men den är väldigt skön att jobba i! Haha.

Tjejer vet iaf att den är utan bygel och inlägg så lyfter ingenting. Har jag bh med bygel har jag alltid mer eller mindre klyfta.
    Tack för bilden, även fast jag skulle vilja knäppa loss bh`n ;)
  • Clark73
    Anonym (Johanna) skrev 2018-06-10 18:24:43 följande:
    De ser ibland större ut. Beror på vad jag har på mig för tröja samt vilken bh jag har. Jag vill inte visa bara tuttar på nätet men här är med bh på. Ursäkta tant-bh:n men den är väldigt skön att jobba i! Haha.

Tjejer vet iaf att den är utan bygel och inlägg så lyfter ingenting. Har jag bh med bygel har jag alltid mer eller mindre klyfta.
    Du har snygga former!!!!!
  • Clark73
    Anonym (TW) skrev 2018-06-23 20:41:09 följande:

Ok, det har jag hört. Stora eller mycket stora?

Jag vill inte framhäva de så mycket till vardags.

Försöker bara acceptera att många tycker att det är snyggt med stora hängande bröst. Mina bröst har ju växt så enormt mycket med åren så jag håller fortfarande på att lära mig att leva med stora bröst. De har växt 4-6 strl under åren. Det finns till och med de som tycker att jag ska vara stolt över mina stora hängande bröst.

Stora.....mmm
  • Clark73
    Anonym (TW) skrev 2018-06-23 20:41:09 följande:

Ok, det har jag hört. Stora eller mycket stora?

Jag vill inte framhäva de så mycket till vardags.

Försöker bara acceptera att många tycker att det är snyggt med stora hängande bröst. Mina bröst har ju växt så enormt mycket med åren så jag håller fortfarande på att lära mig att leva med stora bröst. De har växt 4-6 strl under åren. Det finns till och med de som tycker att jag ska vara stolt över mina stora hängande bröst.

Stora.....mmm
  • Clark73
    Anonym (MeandI) skrev 2018-06-23 21:17:37 följande:
    Mmmmmmmm!
  • Clark73
    Anonym (MeandI) skrev 2018-06-23 21:17:37 följande:
    Mmmmmmmm!
  • Clark73
    Anonym (MeandI) skrev 2018-06-24 10:28:47 följande:

Som sagt mina är inte så stora med de är ok för mig. Tur att vi är olika o att det finns plats för alla:)

Du gör mig kåt.....
  • Clark73
    Anonym (MeandI) skrev 2018-06-24 18:20:04 följande:

wilson: Tack för alla fina ord.

Så sexig!
  • Clark73
    Anonym (Värmland) skrev 2018-06-28 06:08:42 följande:

För att få slut på tjafset. Inte världens största dock.

Bra där, å dina bröst var väldigt snygga! Tack för en mycket fin bild.
Svar på tråden stora tuttar