Anonym (J) skrev 2018-09-17 16:22:53 följande:
Vi var ihop i en månad, vet att det är en kort tid men en intensiv men innehållsrik tid med väldigt mycket känslor och vi levde i en seriös relation där vi träffat familjerna m.m. men förstår att det låter konstigt..
Jo men det kommer jag göra när allt det här lagt sig, det tror jag verkligen men just nu vill jag bara ha något att fördriva tiden med så man inte tänker så mycket på det man inte har m.m.
Finaste J!
Oavsett om det är människor här på FL som vill trycka ner dig eller ge dig stöd, så är det i slutändan du själv som måste sträcka på dig och inse att du duger precis som du är. Det handlar inte om dina bröst även om det för tillfället känns bra att män dyrkar dina behag. Jag förstår att du vill bli älskad för den du är.Tillfällig beundran för dina fysiska fördelar här på FL dämpar för stunden den värsta smärtan.
Jag förstår dig!
Precis som du bär jag på inre smärta och ledsnad. Att få se dina vackra bröst och att få kommunicera med dig här på FL får mig att må bättre.
Bara så du vet handlar det inte om sex. Jag är 48 år och skulle kunna vara din pappa!
Du är värd det bästa och jag hoppas du kan finna självförtroendet att förstå det!
Jag hjälper dig gärna och är ditt stöd nu och i framtiden!
Din vän Bröstlängtan