Inlägg från: Bröstlängtan |Visa alla inlägg
  • Bröstlängtan

stora tuttar

Djuping skrev 2018-09-17 14:25:45 följande:

Bröstlängtan. När i livet insåg du att det är kvinnans bröst som du älskar och lever för?

Kära Djuping!

Kärlek är någonting som kommer inifrån och den är inte kopplad till ytlighet. Att jag avgudar och dyrkar vackra bröst som J:s handlar om en ytlig längtan och ett begär efter det omedelbara och konkreta. Denna ytliga skönhet är någonting jag kan greppa och förstå. Och visst kan jag hålla med om att denna ytliga, fysiska fägring är värd att leva för...men äkta och djup kärlek längtar vi nog alla efter.
  • Bröstlängtan
    Anonym (Öh) skrev 2018-09-17 15:55:21 följande:

Stöd? Gamla gubbar som vill glo på pattar? Stöd får du av de som säger till dig att vara rädd om dig och inte vika ut dig när du inte mår bra, förstår du inte så pass att du kan skilja på vilka som vill dig väl och inte?

Ja, det finns faktiskt några av oss som vill J väl och ge henne stöd. Det är upp till henne om hon vill ha det stödet eller inte.

Allt handlar inte bara om sex och snusk!!! Jag vet inte hur du är funtad?, men jag bryr mig faktiskt om andra människor...inte enbart bröst.
  • Bröstlängtan
    Anonym (J) skrev 2018-09-17 16:22:53 följande:

Vi var ihop i en månad, vet att det är en kort tid men en intensiv men innehållsrik tid med väldigt mycket känslor och vi levde i en seriös relation där vi träffat familjerna m.m. men förstår att det låter konstigt..

Jo men det kommer jag göra när allt det här lagt sig, det tror jag verkligen men just nu vill jag bara ha något att fördriva tiden med så man inte tänker så mycket på det man inte har m.m.

Finaste J!

Oavsett om det är människor här på FL som vill trycka ner dig eller ge dig stöd, så är det i slutändan du själv som måste sträcka på dig och inse att du duger precis som du är. Det handlar inte om dina bröst även om det för tillfället känns bra att män dyrkar dina behag. Jag förstår att du vill bli älskad för den du är.Tillfällig beundran för dina fysiska fördelar här på FL dämpar för stunden den värsta smärtan.

Jag förstår dig!

Precis som du bär jag på inre smärta och ledsnad. Att få se dina vackra bröst och att få kommunicera med dig här på FL får mig att må bättre.

Bara så du vet handlar det inte om sex. Jag är 48 år och skulle kunna vara din pappa!

Du är värd det bästa och jag hoppas du kan finna självförtroendet att förstå det!

Jag hjälper dig gärna och är ditt stöd nu och i framtiden!

Din vän Bröstlängtan
  • Bröstlängtan
    Mr K69 skrev 2018-09-17 19:30:33 följande:

Jättebra skrivet "Bröstlängtan", hade lika gärna kunnat vara jag som skrev det inlägget. Jag skriver inlägg lite här och var men nu råkas de ha blivit många här sista tiden. En av många passioner jag har är att lyfta människor och ta fram deras bästa sidor. Det är tex en målsättning jag har på jobbet. Har lite tänket att "kom dit sur på morgonen men gå hem med ett leende"... förhoppningsvis inte varje dag dock. Så det tänket brukar jag ha när jag gör inlägg också. Surisar som kommer med negativa inlägg lägger jag oftast inte ens ner energi på att svara, mycket roligare att svara och diskutera med de som kommer med bra positiva inlägg. Lite mottot att det inte är någon idé att diskutera med fyllon och idioter. Det finns tyvärr alldeles för många av dem så då skulle man ha fullt upp med bara diskutera med de som suger energi.

Tack Mr K69 !

Så skönt med människor som inte bara tänker på sig själv utan förstår att alla människor är lika mycket värda oavsett hur deras livshistoria ser ut.

Vi behöver alla vara positiva, positiva för oss själva och för andra.

Jag lovar att försöka vara lika glad när jag går till jobbet imorgon som jag är när jag går hem

Vi måste alla tänka på att vara positiva och ge varandra positiv energi. Gör vi det är mycket vunnet!

Tack Nr K69

Din vän Bröstlängtan
  • Bröstlängtan
    Mr K69 skrev 2018-09-17 20:10:47 följande:

Tack själv! Det kanske lät lite konstigt att gå sur till jobbet osv som jag skrev. Menade inte att jag kommer sur dit. Jag jobbar som chef så det är mina medarbetare jag menar.

Lite suriga och griniga kan vi alla våra lite då och då!

Jag förstår precis vad du menade

Önskar dig allt gott!
  • Bröstlängtan
    Mr K69 skrev 2018-09-17 20:29:46 följande:

Detsamma detsamma ;D

Tack! Skönt att veta att det finns fina människor där ute! Det ger hopp !
  • Bröstlängtan
    Anonym (S.P) skrev 2018-09-18 23:00:00 följande:

Det va det jag visste den tog va?

Var snäll och sluta med dina dumheter! Vad är ditt syfte? Att vara elak och försöka göra andra människor illa?

Kryp ner under din sten igen och stanna där!
  • Bröstlängtan

Skönt att många män fått en mer nyanserad bild av manligheten och inte lever kvar i ett svartvitt stenålderstänk som du!

• Bröstlängtan

Drömmer om en kvinna med alldeles för stora bröst. Ålder och utseende är inte så viktigt. Det är i brösten magin och gudomligheten finns.

• Bröstlängtan

[quote=79432494][quote-nick]älskamigmucho skrev 2019-02-10 06:36:57 följande:[/quote-nick][/quote]

Jag älskar dina bröst mucho

Svar på tråden stora tuttar