Inlägg från: Bröstlängtan |Visa alla inlägg
  • Bröstlängtan

stora tuttar

Anonym (J) skrev 2018-09-15 16:13:54 följande:

Tack så mycket för de fina orden vet inte vad jag ska säga

Du behöver inte säga någonting...det är jag som ska tacka för att jag fått se en del av din perfekta skönhet.
  • Bröstlängtan
    Anonym (J) skrev 2018-09-15 23:59:30 följande:

Tack för era fina ord, mm tyvärr finns det ingen som gosar med dem.men det är en annan historia

Jag skulle gärna vilja ta del av din historia...
  • Bröstlängtan
    Anonym (J) skrev 2018-09-16 13:29:10 följande:

Kanske blir några bilder sen ;)

Det skulle göra mig jättelycklig!

Att få skåda din gudomlighet vore en ynnest utan motstycke!

Längtar!
  • Bröstlängtan
    Anonym (J) skrev 2018-09-16 16:26:27 följande:

Mm det kan jag uppfylla ;) både stora och naturliga ;pJadu det får du fråga exet om... Nä men så är det ibland är ju inte bara brösten som avgör

Önskemål från Clark73:

Herre min gud och skapare!!! Det vackraste, sexigaste, ljuvligaste, underbaraste, mest åtråvärda och upphetsande jag någonsin skådat!

Tack så jättemycket!!!

Din evige beundrare

/Bröstlängtan
  • Bröstlängtan
    Anonym (J) skrev 2018-09-16 16:26:27 följande:

Mm det kan jag uppfylla ;) både stora och naturliga ;pJadu det får du fråga exet om... Nä men så är det ibland är ju inte bara brösten som avgör

Önskemål från Clark73:

Skulle gärna vilja veta hur de ser ut under en vit eller randig t-shirt
  • Bröstlängtan
    Anonym (Tutte) skrev 2018-09-16 20:43:16 följande:

J är bystdrottning och jag är hennes kung

Nope! Jag är KUNG och J är min utvalda bystdrottning
  • Bröstlängtan
    Anonym (J) skrev 2018-09-16 23:25:26 följande:

Du har inte den blekaste aning om varför denna relation inte fortsatte... Och du ska inte uttala dig om saker jag går igenom...

Du behöver inte titta om du inte vill, jag vet att jag vänder mig hit men det är ett sätt för mig att fly verkligheten.. alla mår bra av uppmärksamhet det ska jag inte säga annat om, och jag mår bättre... Förlåt för det, men som sagt du behöver ju inte lägga tid på mig och vad jag skriver

Bra skrivet J!

Jag lägger gärna mycket tid och kärlek på dig och det du skriver!

Din vän Bröstlängtan
  • Bröstlängtan
    Anonym (J) skrev 2018-09-17 11:33:27 följande:

För att jag har problem med vikten och kämpar med det dagligen.. och eftersom kommentaren kom efter min bild så tog jag åt mig, reagerade antagligen för snabbt och drog förhastade slutsatser,, men vikt är något som är känsligt för mig så beror på det

Bry dig inte om alla avundsjuka idioter med dåligt självförtroende som försöker trycka ner dig!

Du är finast...den finaste jag sett!
  • Bröstlängtan
    Pope Joan II skrev 2018-09-17 12:10:04 följande:

Ja, du gör förstås som du vill. Ur min synvinkel verkar det emellertid vara en usel strategi som knappast kommer att leda till något gott för din del. Dessutom är det sällan en särskilt god idé att medvetet bete sig destruktivt. 

För övrigt så tycker jag som alltid att det är märkligt att känna stolthet över kroppsdelar. De har inte presterat något och du eller andra har heller inte presterat något för att få dem. Kroppen bara är och den är ofta mycket bra och det finns ofta anledning att vara både nöjd med den och glad över den, att den fungerar och kommer till användning men stolthet är - i mitt tycke - i sammanhanget en märklig sak att hävda. 

Tycker det är märkligt att du kommenterar och ifrågasätter. Att du medvetet försöker trycka ner en annan människa. Har du inget positivt att säga om någon annan så tycker jag du ska vara tyst.

Jag tycker J:s bröst är gudomliga och det är klart att hon ska känna stolthet över att ha begåvats med denna skönhet.
  • Bröstlängtan
    Anonym (J) skrev 2018-09-17 13:39:20 följande:

Jag lyckades ta mig ur den destruktiva banan när jag mötte exet.. men nu när man mår skit söker man sig till det man gjorde innan och ja det är ytligt och lär inte göra att jag mår bättre.. men för stunden mår jag bättre och det nöjer jag mig med för tillfället,

Okej stolthet kanske är fel ord men jag är väldigt nöjd över mina bröst och visar dem gärna.. även om det bara innebär anonyma kommentarer på ett forum

Tycker du ska vara stolt över dig själv! Och givetvis ska du känna dig mer än nöjd med dina Stora vackra bröst!

Om du vill ha något mer än bara anonyma kommentarer är upp till dig och något du bestämmer helt själv.

Din vän Bröstlängtan
Svar på tråden stora tuttar