• kleemann

stora tuttar

Hej finns det nån kvinna här med mycket stora naturliga bröst här? H kupa eller större?

• Svar på tråden stora tuttar
  • Anonym (BröstÄr)
    älskamigmucho skrev 2019-11-01 05:40:07 följande:

Gillar att visa upp mig för olika män o kvinnor som gillar stora bröst

Den bilden ligger överallt på nätet så ledsen grabbar men hon är fake.
  • Anonym (Torsten)

Ja, visst är det så. Tror nog vi kan konstatera att älskamigmucho är en runkfarbror likt dig och mig men låtsas vara en bi-tjej för att kunna skriva med andra kvinnor här.

Anonym (BröstÄr) skrev 2019-11-01 16:51:56 följande:

• Meddelande borttaget
  • Anonym (booblover)
    Anonym (BröstÄr) skrev 2019-11-01 16:51:56 följande:

Tänk om det hennes bild från början och hon lagt ut den själv eller att någon snott den och den hamnat lite här och där?
  • Flörttomten
    Annnaa skrev 2019-11-01 20:11:16 följande:
    Jösses! Sprut över tuttarna på det här forumet. Det hade jag inte väntat mig.

Det är det som är så spännande med detta forum...man får se mycket här...t.o.m tuttsprut... :)
  • riboflavin
    Anonym (booblover) skrev 2019-11-01 20:54:52 följande:

Tänk om det hennes bild från början och hon lagt ut den själv eller att någon snott den och den hamnat lite här och där?

Kolla tillbaka lite på hennes bilder här och i andra trådar. Har alltid tidigare föreställt en lite kraftigare tjej med betydligt större bröst än denna bild visar. Av säkert 20 bilder som jag sett är denna den som avviker.
    Vid god typografi ska horungar inte förekomma.
  • Anonym (Seglartjejen)
    älskamigmucho skrev 2019-11-01 09:19:39 följande:

Ja... tack seglartjejen! Gillar du stora bröst? Hir e dina?

Mina är fantastiska! Större än de på bilden du la upp och och passar perfekt på mig på alla sätt :)
  • Anonym (Staffanstorparen)
    Anonym (Seglartjejen) skrev 2019-11-02 12:22:16 följande:

Mina är fantastiska! Större än de på bilden du la upp och och passar perfekt på mig på alla sätt :)

Visa dem !
  • Firepants
    Anonym (Seglartjejen) skrev 2019-11-02 12:22:16 följande:

Låter väldigt lovande.

Får vi en en liten titt? ;)
  • Anonym (HJ)
    Anonym (booblover) skrev 2019-11-01 20:54:52 följande:

Är som sagt till 100% inte samma bröst/kropp hon tidigare postat bilder på. Om det nu ens är en hon vilket känns tveksamt vid det här laget.