• kleemann

stora tuttar

Hej finns det nån kvinna här med mycket stora naturliga bröst här? H kupa eller större?

• Svar på tråden stora tuttar
  • MiiisterX
    Anonym (Emma) skrev 2018-09-13 22:59:57 följande:
    Tack. Som jämförelse så är mina BH-kupor lika stora i volym som mina kepsar är. Brukar skoja om att tuttarna är lika stora som mitt huvud. Mitt bystomfång är nästan 30 cm större än måttet runt höfter/rumpa. Tro mig, de är stora, och på min ganska lilla kropp är de alldeles för stora.

phpFkR7Tm78390.jpg
    Hur har du det Emma? 
  • Anonym (B-KUPA)
    Boobiesarepoetryinmotion skrev 2019-10-13 11:37:30 följande:
    "Såg dina bröst och blev helt betagen,
    Önskar få se mer av de ljuva behagen".
    Kul att du gillade mina tuttar.
    Jag tänker inte ladda upp en bild till efter jag blev oskyldigt anklagad av nån att jag har snott bilden 
  • Underhill
    Anonym (B-KUPA) skrev 2019-10-22 21:41:38 följande:
    Jag tänker inte ladda upp en bild till efter jag blev oskyldigt anklagad av nån att jag har snott bilden 
    så synd o va tråkit. Alltid de andra skötsamma som dras med
    E vi överens så kör vi
  • Boobiesarepoetryinmotion

Förstår det! Och du ska ju göra det som känns rätt! Tycker du fattat ett klokt beslut! Jag tycker iallafall att dina tuttar är väldigt vackra och skulle gärna, mycket gärna njuta mer av dem. Kram
  • Blower83

Jag tar gärna emot en lr 2 bilder. Puss på dig.
  • Anonym (69)

[quote=79984751][quote-nick]Ananasbitar skrev 2019-10-24 12:29:51 följande:[/quote-nick][/quote]

Vackert sköna bröstvårtor Får man smaka?